کتاب «یکپارچگی خط لوله؛ مدیریت و ارزیابی ریسک» توسط جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری وارد بازار نشر شد

۲۶ خرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۳ کد : ۱۹۰۶۱ فرهنگی تاپ خبر
کتاب « یکپارچگی خط لوله؛ مدیریت و ارزیابی ریسک » توسط انتشارات جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری منتشر شد.
کتاب «یکپارچگی خط لوله؛ مدیریت و ارزیابی ریسک» توسط جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری وارد بازار نشر شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری، کتاب « یکپارچگی خط لوله؛ مدیریت و ارزیابی ریسک » یک اثر ترجمه ای است که به همت سهراب کریم زاده سورشجانی و محمد عرب جونقانی ترجمه شده است.

این اثر در سه بخش ارزیابی ریسک، عواقب و ارزیابی مهندسی، ارزیابی مهندسی و یکپارچگی خط لوله، جنس مواد خط لوله در 320صفحه در قطع وزیری، ترجمه و به همت انتشارات جهاد دانشگاهی استان وارد بازار نشر شده است.

کتاب حاضر ضمن معرفی تکنیک‌های لازم در خصوص مدیریت یکپارچه و ارزیابی ریسک، شرح مختصری از تجهیزات مرتبط با سیستم‌های گازرسانی و روش‌های پیشرفته تعمیر و نگهداری خطوط لوله را ارائه می‌دهد.

گفتنی است، انتشارات جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری به صورت تخصصی در حوزه نشر دانشگاهی فعالیت می‌کند و تلاش می‌کند در کوتاه‌ترین زمان ممکن آثار دانشگاهیان و اساتید (اعم از تالیف و ترجمه و پایان‌نامه‌های شاخص دانشجویی) را به چاپ برساند.

اساتید دانشگاهی و صاحب‌نظران و مولفان می‌توانند برای اخذ مشاوره در خصوص مراحل تالیف کتاب و چاپ آثار خود به دفتر انتشارات جهاد دانشگاهی استان واقع در دانشگاه شهرکرد- جنب دانشکده منابع طبیعی - معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی مراجعه کرده و یا با شماره ۳۲۳۲۰۳۲۳ یا ۳۲۳۲۰۰۷۰ تماس حاصل کنند ، همچنین تارگاه jchb.ir برای کسب اطلاعات بیشتر اعلام می‌شود.

کلید واژه ها: انتشارات جهاد دانشگاهی معاونت فرهنگی