آمادگی همکاری صندوق کارآفرینی امید چهارمحال و بختیاری با جهاد دانشگاهی در زمینه اشتغال و کارآفرینی

۰۹ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۵ کد : ۱۹۵۴۸ تاپ خبر تجاری سازی فناوری و اشتغال
صندوق کارآفرینی امید استان در زمینه اشتغال و کارآفرینی، برای همکاری با جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری اعلام آمادگی کرد.
آمادگی همکاری صندوق کارآفرینی امید چهارمحال و بختیاری با جهاد دانشگاهی در زمینه اشتغال و کارآفرینی

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری، یکشنبه هشتم تیرماه، رییس جهاد دانشگاهی به همراه مدیر و کارشناس شعبه سازمان تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان استان با مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید دیدار کرد.

در این دیدار که با هدف معرفی  ظرفیت‌های جهاد دانشگاهی و زمینه ‌های همکاری با صندوق کارآفرینی امید در حوزه اشتغال برگزار شد، رئیس جهاددانشگاهی استان به تشریح فعالیت‌های جهاد دانشگاهی استان و برنامههای صورت گرفته در حوزه‌های مختلف بخصوص در ایجاد، توسعه و پایدارسازی اشتغال پرداخت.

رضایی به مشاغل جدیدی که اخیرا توسط این نهاد به مردم استان معرفی شد اشاره کرد واظهار داشت: این مشاغل با استقبال خوب متقاضیان به ویژه فارغ التحصیلان دانشگاهی در استان روبه رو شده است و انتظار می‌رود در خصوص ایجاد اشتغال و توسعه و پایدارسازی آن‌ها دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها حمایت‌های لازم را انجام دهند.

وی افزود: ایده‌های نو و طرح‌های دانش‌بنیان و فناوری در جهاد دانشگاهی وجود دارد که نیازمند حمایت‌های مادی و معنوی مسئولین ملی و استانی است.

در ادامه مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید ضمن تقدیر از کارهای صورت گرفته توسط جهاد دانشگاهی در حوزه اشتغال و کارآفرینی، بر ادامه همکاری این صندوق با جهاد دانشگاهی استان در زمینه حمایت و اعطای تسهیلات در زمینه ایجاد اشتغال و کارآفرینی به ویژه فارغ التحصیلان دانشگاهی کارآفرین تأکید کرد.

گفتنی است، در این نشست بر حمایت‌های مالی صندوق به منظور ایجاد اشتغال در رستههای شغلی جدید به‌خصوص برای فارغ‌التحصیلان دانشگاهی تأکید شد.

کلید واژه ها: جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری صندوق کارآفرینی امید ستفا سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان اشتغال و کارآفرینی