انتشار فراخوان مرحله استانی مسابقات ملی دفاع سه دقیقه ای پایان نامه در چهارمحال و بختیاری

۰۸ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۳ کد : ۲۵۰۶۱ فرهنگی تاپ خبر
رئیس جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری از انتشار فراخوان مرحله استانی پنجمین دوره مسابقات ملی دفاع سه دقیقه ای پایان نامه ویژه دانشجویان و فارغ التحصیلان تحصیلات تکمیلی در استان خبر داد.
انتشار فراخوان مرحله استانی مسابقات ملی دفاع سه دقیقه ای پایان نامه در چهارمحال و بختیاری

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری، سیروس رضایی با اشاره به برگزاری موفقیت آمیز دو دوره قبلی این مسابقات در استان، اظهار کرد: مسابقات ملی دفاع سه دقیقه ای(3MT) با هدف تشویق و کمک به تقویت و پرورش مهارت‌های ارتباطی، ایده‌پردازی، فن بیان و خلاقیت‌های دانشجویی، کمک به تکمیل چرخه تولید علم و فناوری و تبدیل آن به محصول و ثروت، برقراری ارتباط میان دانشگاه و صاحبان صنایع و سرمایه‌گذاری و بازاریابی ایده‌های دانشجویی از سوی سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود.
رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: براساس آئین‌نامه، فارغ التحصیلان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در همه رشته‌های مصوب که از ابتدای سال تحصیلی 96-95 تا پایان مهرماه سال 1399 از پایان‌نامه خود دفاع کرده باشند و همچنین دانشجویانی که پروپوزال پایان‌نامه خود را تا پایان آبان ماه 99 به تصویب رسانده‌اند، می‌توانند در این دوره از مسابقات شرکت کنند.
رضایی مهلت ثبت نام واجدان شرایط در این مسابقات را تا 30 آذرماه عنوان کرد و افزود: مرحله مقدماتی و نیمه نهایی مسابقات تا پایان سال جاری اجرا خواهد شد و مرحله نهایی مسابقات در بهار 1400 برگزار خواهد شد و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های  09930485142 یا 32320070 – 32320323 تماس حاصل کنند.
وی بیان کرد: تنها فارغ التحصیلان و دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری امکان شرکت در این مسابقات را دارند و پایان‌ نامه‌های مقطع کارشناسی به هیچ وجه پذیرفته نخواهد شد؛ همچنین فارغ التحصیلان تمامی دانشگاه‌های وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین دانشگاه‌های خارجی مورد تأیید وزارتین می‌توانند در این مسابقات شرکت نمایند.
رضایی اضافه کرد: علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آئین‌نامه این مسابقات به پایگاه اطلاع رسانی سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی به آدرس www.isba.ir مراجعه کنند.
رئیس جهاد دانشگاهی استان در مورد هدایای این دوره از مسابقات، گفت: از نفرات اول تا سوم این دوره از مسابقات با اهدای جوایز ارزنده و تندیس تقدیر خواهد شد.

کلید واژه ها: معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری مسابقات