برگزاری اولین کارگاه منطقه‌ای فاز نوآوری طرح منش جوانان به میزبانی جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری

۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۱:۲۰ کد : ۳۲۱۵۵ تاپ خبر تجاری سازی فناوری و اشتغال
در راستای اجرای طرح شتاب‌دهی کسب و کارهای فناورانۀ جوانان، فاز دوم این طرح با برگزاری اولین کارگاه منطقه‌ای با عنوان اصول و فنون مذاکره در کسب و کار، با مشارکت مراکز منش جهاددانشگاهی استان‌های اردبیل، کرمانشاه، مرکزی و به میزبانی مرکز نوآوری و شتابدهی (منش) جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
برگزاری اولین کارگاه منطقه‌ای فاز نوآوری طرح منش جوانان به میزبانی جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری، کارگاه اصول و فنون مذاکره در کسب و کار  26 خردادماه 1400 با همکاری مراکز نوآوری و شتابدهی (منش) استان‌های اردبیل ، کرمانشاه، مرکزی و به میزبانی جهاددانشگاهی استان چهارمحال و بختیاری و به صورت مجازی برگزار شد.

این کارگاه با تدریس دکتر کامیار عادل، دکترای مدیریت استراتژیک و با هدف آشنایی دانشجویان و جوانان علاقه مند به کسب و کار با تکنیک های مذاکره، مذاکره در کسب و کار، مذاکرات تجاری و ترس از مذاکره برگزار شد.
در این جلسه راه‌های حل تعارض، فنون مذاکره، اهمیت راه‌حل جایگزین، تحلیل رقبا، استراتژی‌ها، زمان‌بندی، مکان، روش مذاکره، تعاریف مذاکره، دام‌های مذاکره، مذاکرات تیمی، زبان بدن مذاکره‌کنندگان ازجمله موضوعات و مطالبی بود که مورد بحث قرار گرفت.
گفتنی است، این کارگاه‌ها از مجموعه رویدادهای کارآفرینی برنامۀ شتاب دهی کسب و کارهای فناورانۀ جوانان بوده که به کارفرمایی اداره کل ورزش و جوانان استان برای جوانان ۱۸ تا ۳۵ سال علاقه‌مند و مستعد راه‌اندازی کسب و کار فناورانه در حال برگزاری است.

کلید واژه ها: جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری ستفا