برگزاری نشست شورای انتشارات جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری

۱۳ تیر ۱۴۰۰ | ۱۱:۰۸ کد : ۳۲۹۰۲ فرهنگی
نخستین نشست شورای علمی شعبه سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری در سال جاری به صورت حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.
برگزاری نشست شورای انتشارات جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری، این نشست در سالن جلسات ساختمان مرکزی جهاد دانشگاهی استان با حضور رئیس جهاد دانشگاهی استان و اعضای شورای انتشارات، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان و کارشناس مسئول انتشارات جهاد دانشگاهی استان برگزار شد. 
در ابتدای این جلسه معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان به تشریح اهداف و ماموریت های مهم سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی و وظایف شورای علمی انتشارات شعب انتشارات جهاد دانشگاهی برای اعضای جدید این شورا پرداخت.
سیروس رضایی، رئیس جهاد دانشگاهی استان نیز در این نشست، بر حفظ کیفیت آثار منتشر شونده توسط انتشارات جهاد دانشگاهی استان تاکید  و از زحمات اعضای سابق این شورا، تقدیر کرد.
در ادامه،  دیدگاه ها و نظرات و پیشنهادات اعضای شورا در مورد دستور جلسه نشست از جمله نهایی کردن فرم های ارزیابی شورا و داوران، نحوه ارتقاء کیفی فعالیت های شعبه در محورهای گوانگون از جمله؛ محتوای علمی کتاب ها و مخاطب پسند شدن آن ها، توزیع و عرضه کتاب های منتشر شده (به صورت نسخه فیزیکی و الکترونیکی)،  تسریع فرآیند ارزیابی و ارتقای رضایت مخاطبان مطرح و تصمیمات لازم اتخاذ شد.
در پایان این نشست، احکام اعضای جدید شورای انتشارات جهاد دانشگاهی استان توسط رئیس جهاد دانشگاهی استان به اعضا اهدا شد.

کلید واژه ها: جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری انتشارات جهاد دانشگاهی