فراخوان مرحله استانی مسابقات ملی دفاع سه دقیقه‌ای پایان‌نامه‌های دانشجویی منتشر شد

۱۷ آذر ۱۴۰۰ | ۱۴:۰۰ کد : ۳۸۸۹۰ فرهنگی تاپ خبر
رئیس جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری از انتشار فراخوان مرحله استانی ششمین دوره مسابقات ملی دفاع سه دقیقه‌ای پایان‌نامه ویژه دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دوره‌های تحصیلات تکمیلی در استان خبر داد.
فراخوان مرحله استانی مسابقات ملی دفاع سه دقیقه‌ای پایان‌نامه‌های دانشجویی منتشر شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری، سیروس رضایی با اشاره به برگزاری موفقیت‌آمیز سه دوره قبلی این مسابقات در استان، اظهار کرد:  مسابقات ملی پایان نامه سه دقیقه‌ای (3MT) بستری برای رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی، بیانی و ایده‌پردازی در دانشجویان و فرصتی برای برقراری ارتباط بین فضای دانشگاه، صنعت و جامعه و کاربردی‌کردن پژوهش‌ها و تحقیقات دانشجویی از سوی سازمان انتشارات جهاددانشگاهی برگزار می شود.
رئیس جهاددانشگاهی چهارمحال وبختیاری تصریح کرد: بر اساس آئین‌نامه، دانش آموختگانی که از ابتدای سال تحصیلی  97-96 تا پایان مهرماه سال 1400 از پایان‌نامه خود دفاع کرده باشند و همچنین دانشجویانی که پروپوزال پایان نامه خود را تا پایان آبان ماه 1400 به تصویب رسانده‌اند، می‌توانند در این دوره از مسابقات شرکت کنند.
وی افزود: در این دوره، دبیرخانه مسابقات ضمن کسب مجوز از دانشگاه کوئینزلند به‌عنوان صاحب امتیاز معنوی آن، دستورالعمل اجرایی مسابقات را بر اساس شاخص‌های مسابقات بین‌المللی و استانداردهای دانشگاه کوئینزلند مورد بازبینی قرار داده است.
رضایی مهلت ثبت‌نام واجدان شرایط در این مسابقات را تا 15 دی‌ماه عنوان کرد و افزود: مرحله مقدماتی  و نیمه‌نهایی  مسابقات تا پایان سال جاری اجرا خواهد شد و مرحله نهایی مسابقات تابستان 1401 برگزار می‌شود.
وی گفت: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی استان واقع در دانشگاه شهرکرد، روبروی دانشکده علوم زمین و منابع طبیعی مراجعه و یا با شماره تلفن‌های ۳۲۳۲۰۳۲۳ یا ۳۲۳۲۰۰۷۰ تماس حاصل کنند و در سایر دانشگاه‌ها به دفاتر فرهنگی دانشگاه‌ها مراجعه کنند.
رضایی بیان کرد: تنها فارغ التحصیلان و دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری امکان شرکت در این مسابقات را دارند و پایان نامه‌های مقطع کارشناسی به هیچ وجه پذیرفته نخواهد شد. همچنین فارغ‌التحصیلان تمامی دانشگاه‌های وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه آزاد اسلامی و نیز دانشگاه‌های خارجی مورد تأیید وزارتین می‌توانند در این مسابقات شرکت نمایند.

رئیس جهاددانشگاهی استان اضافه کرد: علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آئین نامه این مسابقات به پایگاه اطلاع رسانی سازمان انتشارات جهاددانشگاهی به آدرس www.isba.ir  مراجعه کنند.
رضایی در مورد هدایای این دوره از مسابقات، گفت: نفرات اول و دوم و سوم این مسابقات در مرحله استانی به ترتیب جوایز 600 و450 و 350 هزار تومانی همراه با لوح یادبود دریافت می‌کنند و در مرحله کشوری از نفرات اول تا سوم با اهدای جوایز همراه با تندیس مسابقات تقدیر می‌شود.

کلید واژه ها: جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری انتشارات جهاد دانشگاهی مسابقات دفاع سه دقیقه ای