کتاب « تیم تک نفرۀ تجربۀ کاربری» منتشر شد

۰۷ آذر ۱۴۰۱ | ۱۵:۰۴ کد : ۵۱۱۳۲ فرهنگی تاپ خبر
کتاب « تیم تک نفرۀ تجربۀ کاربری » که تألیف "لیابولی" است، توسط دکتر تقی جاودانی، محمود سنایی و به همت شعبه انتشارات جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری منتشر شد.
کتاب « تیم تک نفرۀ تجربۀ کاربری» منتشر شد

 به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری، کتاب «تیم تک نفرۀ تجربۀ کاربری» که تألیف " لیابولی " است، توسط  دکتر تقی جاودانی عضو هیئت علمی دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه شهرکرد و محمود سنایی در 330 صفحه در قطع وزیری، ترجمه و به همت شعبه انتشارات جهاد دانشگاهی استان وارد بازار نشر شده است.
 در معرفی کتاب آمده است: در حالی که افراد زیادی جذب حرفۀ تجربۀ کاربری می‌شوند تا که قهرمانی برای کاربران باشند، فقط علاقه‌مندی به کاربران تضمین کنندۀ موفقیت شما به عنوان تیم تک نفرۀ تیم تجربۀ کاربری نخواهد بود. تیم های تک نفره تجربۀ کاربری کسانی هستند که عاشق کاربران هستند و در عین حال اطمینان حاصل می کنند که طراحی ها بررسی می شوند، سؤالات افراد بخش کسب و کار پاسخ داده می‌شود، مسائل طراحی به اندازۀ مناسب و به صورت خلاقانه کاوش می شوند، مشخصات تجربۀ کاربری طبق برنامه پیاده سازی می شوند، محصول مداوماً تحت نظر و در حال بهبود است و حمایت از تجربۀ کاربر همواره در حال رشد است. هم چنین آن ها تمامی این کارها را بدون نقشۀ راه یا طرح اولیه و با همراهی افرادی که ممکن است حامی تجربۀ کاربری باشند یا خیر، انجام می دهند.
این کتاب برای هر کسی که علاقه‌مند به قبول کار چالش برانگیز و پرسود گسترش دادن یک فضای فکری کاربر محور در موقعیت های جدیدی است که هرگز چنین تفکری نداشته‌اند. در حالی که این کتاب قصد دارد تا برای هر کسی که آن را به دست می‌گیرد مفید و مؤثر باشد، دو گروه مخاطب خاص را در نظر داشته است.
یک دسته از مخاطبان این کتاب، افرادی هستند که هم اکنون در نقش های دیگری از تیم‌های توسعۀ محصول مشغول به کار هستند ولی علاقه‌مند به تغییر زمینه کاری به طراحی تجربۀ کاربری می‌باشند. اگر این توصیفی از وضعیت فکری فعلی‌تان است، ممکن است به این معنی باشد که خود را هرگز به عنوان یک متخصص تجربۀ کاربری تصور نکرده و علاقه¬مندید که وارد این زمینه شوید، حال به‌عنوان نقش اصلی یا جانبی. برای این دسته از مخاطبین، مطالعۀ فصل‌های 1 و 2 ضروری است.
دیگر مخاطبان کلیدی این کتاب، فعالان با تجربه‌تر هستند که به‌دنبال عملکردی تأثیرگذارتر در یک تیم چند منظوره می‌باشند. برای این گروه، فصل¬های 3 و 4 قویاً توصیه می شود.
یاد آور می شود انتشارات جهاد دانشگاهی استان چهارمحال و بختیاری که به صورت تخصصی در حوزه نشر دانشگاهی فعالیت می کند، تلاش می کند در کوتاه ترین زمان ممکن آثار دانشگاهیان و اساتید (اعم از تالیف و ترجمه و پایان نامه های شاخص دانشجویی) را به چاپ برساند و اساتید دانشگاهی و صاحب نظران و مولفان می توانند برای اخذ مشاوره در خصوص مراحل تالیف کتاب و چاپ آثار خود به دفتر انتشارات جهاد دانشگاهی استان واقع در دانشگاه شهرکرد- جنب دانشکده منابع طبیعی- معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی مراجعه کرده و یا با شماره 32320323یا 32320070 و در روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته در ساعات 8 تا 16 تماس حاصل کنند. همچنین تارگاه jchb.ir برای کسب اطلاعات بیشتر اعلام می‌شود.
در ضمن برای تهیه کتابِ « تیم تک نفرۀ تجربۀ کاربری» می‌توانید از درگاه اینترنتی زیر اقدام به خرید نمایید:
16book.ir

کلید واژه ها: جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری انتشارات جهاد دانشگاهی چاپ کتاب