مناظرات دانشجویی چهارمحال و بختیاری به ایستگاه پایانی رسید

۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۳:۱۶ کد : ۷۷۷۵ فرهنگی
مرحله نهایی و اختتامیه مرحله استانی هشتمین دوره مسابقات مناظره دانشجویان ایران عصر امروز با معرفی گروه‌های برتر در جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
مناظرات دانشجویی چهارمحال و بختیاری به ایستگاه پایانی رسید
به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری، سیروس رضایی 15 اردیبهشت‌ماه در این آیین، با تبریک ماه مبارک رمضان و هفته معلم، اظهار کرد: مسابقات مناظره دانشجویی در استان طی سه مرحله مقدماتی، نیمه نهایی و نهایی با حضور دانشجویانی از دانشگاه‌های سراسر استان برگزار شد. 
وی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی استان در حوزه فرهنگی فعالیت‌های شاخص و ارزشمندی را در دانشگاه‌های استان اجرا کرده است، افزود: خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنا، شعبه فعالیت‌های قرآنی، مرکز افکارسنجی و شعبه سازمان انتشارات دیگر ظرفیت‌های فرهنگی این نهاد است. 
رئیس جهاد دانشگاهی استان با تأکید بر اینکه برگزاری مسابقات مناظره دانشجویی یکی از کارویژه‌های فرهنگی این مجموعه است، اظهار کرد: مسابقات ملی دفاع سه‌دقیقه‌ای از پایان‌نامه‌های دانشجویی نیز جزء برنامه‌های شاخص این نهاد در سال گذشته بود که جهاد دانشگاهی استان به عنوان مجری برتر کشوری مورد تقدیر واقع شد. 
رضایی تصریح کرد: مهم‌ترین دستاورد جهاد دانشگاهی در کنار فعالیت‌های فرهنگی، پژوهشی و آموزشی ایجاد روحیه خودباوری در بین نسل جوان به ویژه دانشجویان است. 
وی با اشاره به اینکه شعار این دوره مسابقات مناظره «فرصتی برای یادگیری و تمرینی برای گفت‌وگو» بود، اضافه کرد: این مسابقات در استان از سال 94 آغاز شد و تاکنون بیش از یک هزار نفر از دانشجویان استان در این مسابقات شرکت کرده‌اند. 
رئیس جهاد دانشگاهی استان برگزاری این مسابقات را الگویی مناسب برای جامعه خواند و اظهار امیدواری کرد که شاهد اثرات مثبت این مناظرات در میان مردم و مسئولین باشیم. 
رضایی تصریح کرد: در این دوره از مسابقات مناظره دانشجویی 16 گروه از دانشگاه شهرکرد، 12 گروه از آموزشکده فنی و حرفه‌ای، هفت گروه از دانشگاه پیام نور، چهار گروه از دانشگاه فرهنگیان، چهار گروه از دانشگاه علمی و کاربردی، چهار گروه از دانشگاه آزاد و یک گروه از دانشگاه علوم پزشکی شرکت داشتند و 20 نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های استان این مسابقات را داوری کردند. 

کلید واژه ها: مناظرات دانشجویی