راه‌اندازی دبیرخانه تولید محتوای قرآنی در چهارمحال و بختیاری

۰۶ آبان ۱۳۹۷ | ۱۴:۳۰ کد : ۸۳۸۱ فرهنگی
سرپرست جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری ‌از آماده‌سازی طرح نامه عملیاتی برای راه‌اندازی دبیرخانه تولید محتوای قرآنی در کارگروه قرآن و فضای مجازی استان خبر داد.
راه‌اندازی دبیرخانه تولید محتوای قرآنی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری، سیروس رضایی، سرپرست جهاد دانشگاهی استان با اشاره به برگزاری دهمین نشست کارگروه قرآن و فضای مجازی استان، گفت: در این نشست راهکارهای عملیاتی کردن اقدامات پیش‌بینی شده در سند راهبردی توسعه فرهنگ قرآنی استان بررسی شد.

وی ادامه داد: در این نشست مقرر شد برای تسریع در انجام امور و هماهنگی لازم بین دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی و رفع چالش‌ها و موانع موجود از جمله نبود منابع مالی برای تحقق اهداف بخش فضای مجازی سند راهبردی توسعه قرآنی استان، در نشست آتی شورای هماهنگی و توسعه فعالیت‌های قرآنی استان این مسائل مطرح شود تا در این زمینه چاره‌اندیشی اساسی صورت پذیرد و نیز نشستی به صورت جداگانه با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای قرآنی استان برگزار شود.
سرپرست جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری همچنین از آماده‌سازی طرح نامه عملیاتی برای راه‌اندازی دبیرخانه تولید محتوای قرآنی در کارگروه قرآن و فضای مجازی استان خبر داد.
مسئول کارگروه قرآن و فضای مجازی استان بیان کرد: با توجه به حساسیت شرایط کنونی که دشمن سرمایه‌گذاری زیادی روی فضای مجازی کرده است، صرف کمبود بودجه و مسائل مالی، نباید مانع پیگیری و انجام امور قرآنی شود و باید ضمن تلاش برای جذب اعتبارات استانی و ملی، با روحیه جهادی، کارها را پیش ببریم.
یادآور می‌شود، کارگروه قرآن و فضای چهارمحال و بختیاری یکی از پنج کارگروه شورای هماهنگی، توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی استان است که جهاد دانشگاهی استان مسئولیت این کارگروه را بر‌عهده دارد.