رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری:

حضور جهاد دانشگاهی در عرصه‌های مختلف ضرورت دارد

۱۱ مهر ۱۳۹۷ | ۰۸:۱۰ کد : ۸۶۰۴ عمومی
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به ظرفیت‌های جهاد دانشگاهی در عرصه‌های مختلف حضور این مجموعه در زمینه‎‌های اشتغال، تولید و سرمایه گذاری ضرورت دارد.
حضور جهاد دانشگاهی در عرصه‌های مختلف ضرورت دارد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی چهارمحال وبختیاری، طهمورث الیاسی بختیاری 10 مهرماه در دیدار با معاون هماهنگی و امور مجلس جهاد دانشگاهی با اعلام آمادگی این سازمان در همکاری با جهاد دانشگاهی استان، اظهار کرد: ملاک ما در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی برنامه‌های دستگاه‌هاست اما متاسفانه به این سازمان فقط به عنوان یک سازمان بودجه‌ای و مالی می‌نگرند. 

وی با بیان اینکه از مسئولان کشوری انتظار می‌رود که نگاه ویژه‌ای به استان‌های کمتر توسعه یافته مانند چهارمحال و بختیاری داشته باشند، عنوان کرد: با توجه به ظرفیت‌های جهاد دانشگاهی در عرصه‌های مختلف حضور این مجموعه در زمینه‎‌های اشتغال، تولید و سرمایه گذاری ضرورت دارد. 
وی تصریح کرد: اگر مشکلات استان‌های کمتر توسعه یافته مرتفع نشود باعث افزایش حاشیه نشینی در شهرهای بزرگ شده و مشکلات بزرگتری را به جامعه و کشور تحمیل می‌کند. 
در ادامه معاون هماهنگی و امور مجلس جهاد دانشگاهی با اشاره به ظرفیت‌های انسانی جهاد دانشگاهی و وجود 7 هزار عضو فعال در این مجموعه، گفت: اکنون جهاد دانشگاهی با 3 پژوهشگاه و 23 پژوهشکده در کشور فعالیت دارد. 
 احمد شریفی‌زاده این نهاد را یک شبکه قوی در کشور خواند و اظهار کرد: جهادگران دانشگاهی در هر جایی که کشور به آن‌ها نیاز داشته باشد حضور دارند و تاثیرگذاری خود را به اثبات رسانده‌اند. 
وی بر استفاده از ظرفیت‌های بالای جهاد دانشگاهی در حوزه‌های مختلف فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تاکید کرد و افزود: جهاد دانشگاهی در راستای رفع مشکلات جامعه از جمله اشتغال گام‌های موثری را برداشته است که یکی از آن‌ها طرح مشاغل خانگی است که با همکاری وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی در حال اجراست.