/۳۸ سال با جهاد دانشگاهی/

کریمی: جهاد دانشگاهی می‌‎تواند نقش موثری در رفع نیازهای کشور ایفا کند

۱۶ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۰:۴۶ کد : ۸۶۳۶ عمومی
رئیس دانشگاه شهرکرد گفت: جهاد دانشگاهی با فعالیت‌های خود در زمینه سلول‌های بنیادی خون بندناف، اشتغالزایی، ایده‌پردازی و... می‌تواند نقش موثری در رفع نیازهای کشور ایفا کند
کریمی: جهاد دانشگاهی می‌‎تواند نقش موثری در رفع نیازهای کشور ایفا کند
به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری، سعید کریمی اظهار کرد: جهاد دانشگاهی در راستای اهداف خود بسیار تاثیرگذار بوده و در راستای منویات مقام معظم رهبری حرکت کرده است.
وی افزود: این نهاد انقلابی در زمینه اشتغالزایی و کارآفرینی حرکاتی را در سطح جامعه انجام می‌دهد و در نهایت موجب ایجاد انگیزه و شوق در میان دانشجویان می‌شود که این یک حرکت مثبت است.
کریمی در خصوص نقش ساختار جهاددانشگاهی در رفع نیازهای کشور به هنگام فشارهای اقتصادی تاکید کرد: این نهاد با فعالیت‌های خود در زمینه سلول‌های بنیادی خون بندناف، اشتغالزایی، ایده‌پردازی و... می‌تواند نقش موثری را در رفع نیازهای کشور ایفا کند.
رئیس دانشگاه شهرکرد گفت: استان دارای شرایط و اقیلم خاص است که زیستگاه‌های ویژه خود را دارد و جهاد دانشگاهی می‌تواند در خصوص اقیلم شناسی، ریزگردها، گردشگری و توریسم وارد شود و علاوه بر آموزش به مخاطبان خود، پژوهش کاربردی موثر نیز انجام دهد.