بازدید مدیرکل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری از خبرگزاری ایسنا

۱۷ مرداد ۱۳۹۷ | ۰۹:۱۶ کد : ۸۶۳۹ عمومی فرهنگی
بازدید مدیرکل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری از خبرگزاری ایسنا
به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری، حمید کریمی 16 مردادماه در بازدید از خبرگزاری ایسنا به مناسبت روز خبرنگار، با اشاره به نقش خطیر رسانه‌ها در جامعه اظهار کرد: مسئولیت‌پذیری و برخورد منصفانه از رسالت‌های اصلی یک رسانه محسوب می‌شود. 
وی افزود: رسانه نقش مهمی در روشنگری مردم به ویژه نوجوانان و جوانان و به خصوص در حوزه ورزش داشته و تاثیر فراوانی در بهبود وضعیت خواهند داشت. 
مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری بیان کرد: لازم است رسانه تمام جوانب و ابعاد را مورد توجه قرار دهد و به صورت نقطه گرا عمل نکند. 
وی با اشاره به نقش موثر رسانه در فرهنگ‌سازی و توسعه ورزش قهرمانی، افزود: رسانه نقش انکارناپذیری در شکل‌دهی و جهت‌دهی افکار جامعه و همچنین نقش فعالیت بدنی، ورزش همگانی و ورزش قهرمانی، در سالم سازی جسمانی و روانی افراد جامعه و کاهش فقر حرکتی دارد. 
کریمی خاطرنشان کرد: فقر حرکتی اصلی‌ترین دغدغه زندگی مردم است و رسانه به عنوان بخشی از ساختار نوین جامعه تاثیر مهمی در زندگی فردی و اجتماعی دارد. 
مدیرکل ورزش و جوانان با اشاره به اینکه توسعه ورزش گامی در راستای توسعه کشور است، بیان کرد: بخش مهمی از اقتصاد ورزش از طریق رسانه ها صورت گرفته و رسانه‌ها به عنوان یک عامل پیش برنده ورزشی معرفی می‌شوند. 
سرپرست جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری نیز در این دیدار با اشاره به نقش رسانه‎‌ها در آگاه‌سازی جامعه، اظهار کرد: رسالت اصلی این رسانه خبری ارتقای آگاهی‌های علمی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و صنفی با نگاهی دانشگاهی و دانشجویی و شکل‌گیری حلقه واسط بین مسئولان، نخبگان و مردم بوده است. 
سیروس رضایی با اشاه به فعالیت‌های جهاد دانشگاهی در سه حوزه فرهنگی، آموزشی و پژوهشی، تصریح کرد: این نهاد انقلابی می‌‌تواند در پیشبرد اهداف اداره کل ورزش و جوانان استان کمک و همراهی کند.