معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی:

مهم‌ترین اتفاق در حوزه فرهنگی، توسعه فضای گفت‌وگو است

۱۲ تیر ۱۳۹۸ | ۲۳:۳۵ کد : ۹۲۵۴ فرهنگی
معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی گفت: مهم‌ترین اتفاق در حوزه فرهنگی، توسعه فضای گفت‌وگو است، که احساس می‌شود نسل جوان تمایل بسیاری به گفتگو دارند. 
مهم‌ترین اتفاق در حوزه فرهنگی، توسعه فضای گفت‌وگو است


به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری، عیسی علیزاده 12 تیرماه در هشتاد و یکمین گردهمایی معاونان فرهنگی جهاد دانشگاهی، اظهار کرد: لازم است توجه جدی به هنر و حضور در فضای مجازی در مراکز نوع ب جهاد دانشگاهی صورت گیرد. 
وی افزود: مهم‌ترین اتفاق در حوزه فرهنگی، توسعه فضای گفت‌وگو است، که احساس می‌شود نسل جوان تمایل بسیاری به گفت‌وگو دارند، بنابراین این کار نیازمند آن است که از مدیران جوان و با سابقه اجرایی برای محقق شدن اقدامات استفاده کرد. 
علیزاده بر سرمایه‌گذاری بر روی نیروی انسانی در حوزه فرهنگی تاکید کرد و گفت: هر چه در این حوزه سرمایه‌گذاری صورت گیرد کم است، بنابراین لازم است توجه جدی به نیروی انسانی در حوزه فرهنگی شود. 
وی با اشاره به اینکه 16 درصد از مجموع بودجه جهاد دانشگاهی، فرهنگی است، تصریح کرد: علی‌رغم اینکه سال گذشته با مکانیزم اعتبار بودجه مواجه بودیم ولی در جذب بودجه از رشد 103 درصدی برخوردار شدیم که بخشی از این اعتبار از محل تفاهم‌نامه با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و ... بود، امسال نیز با توجه به کاهش 15درصدی بودجه، انتظار می‌رود تلاش‌ها در این زمینه افزایش یابد. 
 گفتنی است، در پایان روز نخست گردهمایی از واحدهای برگزیده شعب افکارسنجی، مناظرات دانشجویی، شعب برتر سازمان دانشجویان، انتشارات، مرکز گردشگری و اطلاع رسانی دقیق و شایسته استان‌های خوزستان، گلستان و لرستان در خصوص حوادث غیر مترقبه در فروردین‌ماه تقدیر شد.