در راستای اجرای طرح توانمند سازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار؛

دومین نشست شورای راهبری طرح توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار برگزار شد

۱۸ تیر ۱۳۹۸ | ۱۲:۱۹ کد : ۹۳۹۴ تجاری سازی فناوری و اشتغال
دومین نشست تخصصی شورای راهبری طرح توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار مبتنی بر الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی با حضور مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری، رئیس جهاد دانشگاهی استان و جمعی از کارشناسان این حوزه در دفتر امور بانوان استانداری چهارمحال و بختیاری ۱۸ تیرماه برگزار شد.
دومین نشست شورای راهبری طرح توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری،  سیروس رضایی در این نشست پس از تشریح طرح و  ارائه گزارشی از روند  ایجاد زیرساخت‌ها  اظهار کرد: عملیات اجرایی طرح از امروز و با برگزاری اولین جلسه توجیهی ومشاوره عمومی آغاز شد.
رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری مشاوره وارزیابی را روند اجرایی طرح عنوان و گفت: در این کارگاه پس از معرفی مشاغل مزیت‌ دار استان،  جهت آشنایی روند اجرا و زیرساخت‌ها، یکی از مشاغل به صورت کامل آموزش داده خواهد شد.
رضایی گفت: در این طرح حضور پشتیبانان، شبکه‌سازی و نیز اتصال به بازار و فروش محصول پیش بینی شده است.
مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری استان نیز ضمن تشریح خدمات طرح به مشکلات فرا روی طرح اشاره و حمایت دفتر امور بانوان استانداری از طرح را اعلام کرد.
گفتنی است طرح توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار، بر اساس توافق‌نامه سه جانبه‌ای که در سطح ملی میان معاونت امور بانوان و خانواده ریاست جمهوری، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان تجاری سازی فناوری واشتغال دانش آموختگان (ستفا) جهاد دانشگاهی منعقد شده است و جهاد دانشگاهی به عنوان نهاد توسعه‌ای و واسطه‌ای در کنار دستگاه‌های متولی اشتغال استان در زمینه مشاوره، توانمندسازی، توسعه و پایدارسازی مشاغل خانگی ایفای نقش خواهد کرد.