/گام‌به‌گام با انقلاب اسلامی/

جهاد دانشگاهی موجب ارتقای شاخص‌های حوزه نشر کتاب در چهارمحال و بختیاری شده است

۱۲ مرداد ۱۳۹۸ | ۰۹:۴۶ کد : ۱۰۱۲۹ عمومی
مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: جهاددانشگاهی با دارا بودن مرکز انتشارات توانمند و فعال، فرصت چاپ و نشر عناوین متعدد کتاب در حوزه فرهنگ و هنر را فراهم کرده و به لطف این توانمندی و نیز ارتباط تنگاتنگ با جامعه دانشگاهی استان، شاهد ارتقای شاخص‌های مربوط به حوزه انتشار کتاب در استان هستیم.
جهاد دانشگاهی موجب ارتقای شاخص‌های حوزه نشر کتاب در چهارمحال و بختیاری شده است
به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری، جواد کارگران ضمن تبریک به مناسبت 16 مرداد، سالگرد تاسیس جهاد دانشگاهی و با اشاره به نقش مؤثر جهاددانشگاهی استان در حوزه آموزش، پژوهش، فرهنگ و اشتغال، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی بنا به رسالتی که بر دوش دارد، یکی از دستگاه‌هایی است که تعامل مثبت و مطلوبی با دستگاه‌های فرهنگی از جمله اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی داشته است.

وی با اشاره به تعامل جهاددانشگاهی با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه چاپ کتاب، گفت: جهاددانشگاهی با دارا بودن مرکز انتشارات توانمند و فعال، فرصت چاپ و نشر عناوین متعدد کتاب در حوزه فرهنگ و هنر را فراهم کرده و به لطف این توانمندی و نیز ارتباط تنگاتنگ با جامعه دانشگاهی استان، شاهد ارتقای شاخص‌های مربوط به حوزه انتشار کتاب در استان هستیم.

کارگران با تأکید بر دیدگاه رهبر معظم انقلاب در خصوص نقش مثبت جهاددانشگاهی در جامعه و به کارگیری نیروی جوان و متخصص، ادامه داد: توجه ویژه ایشان به این نهاد و نیز به مبحث جوانان به عنوان جامعه هدف جهاددانشگاهی، وظیفه همه نهادها و دستگاه‌ها را در یاری رساندن به این نهاد روشن می‌کند.

وی با اعلام آمادگی اداره ارشاد استان برای تعامل بیش از پیش با جهاددانشگاهی، گفت: مخاطب اصلی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز جامعه جوان استان است و می‌توان با تبیین برنامه‌ها و کارکردهای جهاددانشگاهی برای جوانان، آنان را به سمت بهره‌گیری بیشتر از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های این نهاد سوق داد.