/گام‌به‌گام با انقلاب اسلامی/فرماندار بروجن:

جهاد دانشگاهی می‌تواند به عنوان بازوی اجرایی در کنار دولت قرار گیرد

۱۶ مرداد ۱۳۹۸ | ۰۹:۳۳ کد : ۱۰۳۶۱ عمومی
فرماندار بروجن گفت: باید در تمام حوزه‌ها از ظرفیت جهاد دانشگاهی استفاده شود و می‌توان با توجه به دارا بودن ظرفیت‌های بسیار، این نهاد را به عنوان بازوی اجرایی در کنار دولت قرار داد تا دولت به خوبی از ظرفیت‌های فراهم شده جهاد دانشگاهی طی چهار دهه از انقلاب اسلامی استفاده کند.
جهاد دانشگاهی می‌تواند به عنوان بازوی اجرایی در کنار دولت قرار گیرد
به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری، مسعود ملکی ضمن تبریک سالروز جهاد دانشگاهی، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی یکی از نهادهای انقلابی و مولودهای مبارک انقلاب اسلامی بوده که رابط میان جامعه و مجموعه دانشگاهی است.

وی افزود: طی چهار دهه گذشته با استفاده از توان جوانان مستعد، توانسته در توسعه دانش و دیگر حوزه‌ها رشد چشمگیری داشته باشد.

ملکی با اشاره به فرمایشات رهبری مبنی بر اینکه، با جدیت عمل کردن جهاد دانشگاهی در فعالیت‌های خود، تصریح کرد: جهاد دانشگاهی اقدامات خوبی در راستای فعالیت‌های نظام انجام داده و با برنامه‌ریزی توانسته نسبت به رفع موانع اقدام کند، همچنین جهاد دانشگاهی واحد استان  توانسته همگام با دولت و مسئولان حرکت کند.

وی بیان کرد: در شرایط تحریم وظیفه جهاد دانشگاهی دو چندان می‌شود، زیرا با راه انداختن آرایش جنگی که دشمن در حوزه اقتصادی کشور به راه انداخته، وظیفه تمام مسئولان و ارکان نظام گرفتن آرایش جنگی از دشمن است که در این راستا جهاد دانشگاهی می‌تواند فعال باشد و ظرفیت‌های بالقوه را به بالفعل تبدیل کند.

فرماندار بروجن تاکید کرد: باید در تمام حوزه‌ها از ظرفیت جهاد دانشگاهی استفاده شود و می‌توان با توجه به دارا بودن ظرفیت‌های بسیار، این نهاد را به عنوان بازوی اجرایی در کنار دولت قرار داد تا دولت به خوبی از ظرفیت‌های فراهم شده جهاد دانشگاهی طی چهار دهه از انقلاب اسلامی استفاده کند.

وی گفت: برای محقق شدن مدیریت جهادی در میان مدیران دستگاه‌های اجرایی، باید به ظرفیت‌های موجود توجه شود، به طوری که با توانمندی‌های خود توجه و وابستگی به خارج از مرزها را کاهش دهیم.

فرماندار بروجن افزود: جهاد دانشگاهی توانسته رسالت و جایگاه خود را در جامعه پیدا کند، بنابراین این نهاد می‌تواند در مباحث توسعه صنعتی نیز ورود کند و موثر واقع شود.

ملکی با اشاره به نقش اثرگذار ایسنا در زمینه اطلاع رسانی، تصریح کرد: جامعه رسانه‌ای ما یکی از ارکانی است که می‌تواند موجب توسعه و توسعه آفرینی در جامعه شود.

وی خاطرنشان کرد: نقش رسانه‌ها در بیان واقعیات نقش بی بدیلی است که خبرگزاری فعال ایسنا توانسته رسالت خود را به معنای واقعی در بحث اطلاع رسانی به جامعه به خوبی انجام دهد.