/گام‌به‌گام با انقلاب اسلامی/ معاون استاندار چهارمحال و بختیاری:

جهاد دانشگاهی به عنوان نهاد تاثیرگذار علمی در کنار دانشگاه‌ها قرار دارد

۱۶ مرداد ۱۳۹۸ | ۰۹:۳۵ کد : ۱۰۳۶۲ عمومی تاپ خبر
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی به عنوان نهاد تاثیرگذار علمی در کنار دانشگاه‌ها قرار دارد، تاکید کرد: با توجه به نیاز فرهنگی دانشجویان در سطح دانشگاه‌ها توانسته پاسخگوی مطالبات و نیازهای دانشجویان باشد.
جهاد دانشگاهی به عنوان نهاد تاثیرگذار علمی در کنار دانشگاه‌ها قرار دارد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری، جعفر مردانی اظهار کرد: خوشبختانه جهاد دانشگاهی به عنوان یک نهاد انقلابی توانسته جایگاه خود را در کشور داشته باشد و در استان نیز خدمات ارزشمندی را به مردم ارائه کند.

مردانی با اشاره به فعالیت جهاد دانشگاهی در زمینه‌های آموزشی، فرهنگی، پژوهش و فناوری و اشتغال، گفت: جهاد دانشگاهی ظرفیت‌های متعددی در راستای توسعه استان دارد.

وی با اشاره به اینکه آموزش موتور محرک هر جامعه محسوب می‌شود، تصریح کرد: خوشبختانه این نهاد توانسته در این راستا و به منظور افزایش سطح آگاهی افراد جامعه دوره‎های آموزشی گوناگون را برگزار کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی به عنوان نهاد تاثیرگذار علمی در کنار دانشگاه‌ها قرار دارد، تاکید کرد: با توجه به نیاز فرهنگی دانشجویان در سطح دانشگاه‌ها توانسته پاسخگوی مطالبات و نیازهای دانشجویان باشد.

وی گفت: این نهاد با انجام فعالیت‌های مختلف از جمله در زمینه تحقیقات و پژوهش و ورود به حوزه اشتغال، توانسته تا حدودی در رفع مشکلات جامعه حرکت کند.

مردانی بیان کرد: ارتباط این نهاد با دستگاه‌های اجرایی استان یکی از نقاط قوت است که موجب می‌شود با توجه به دانش و انجام کارهای تحقیقاتی و پژوهشی که جهاد دانشگاهی دارد بتوانند به عنوان مشاور در کنار دستگاه‌ها باشد.