مرکز علمی-کاربردی جهاد دانشگاهی شهرکرد در مرحله تکمیل ظرفیت دانشجو می‌پذیرد

۰۳ آذر ۱۳۹۸ | ۰۸:۴۵ کد : ۱۳۴۲۳ آموزش و کارآفرینی تاپ خبر
رئیس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی شهرکرد از آغاز پذیرش دانشجو در مرحله تکمیل ظرفیت خبرداد.
مرکز علمی-کاربردی جهاد دانشگاهی شهرکرد در مرحله تکمیل ظرفیت دانشجو می‌پذیرد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری، کیانوش ظفریان اظهارکرد: پذیرش دانشجو در مرحله تکمیل ظرفیت ورودی مهرماه از امروز، ۳۰ آبان آغاز و به مدت محدود ادامه دارد.

وی با اشاره به تعداد دانشجویان و رشته‌های این مرکز، افزود: دانشجویان مرکز در رشته‌های کاردانی حرفه‌ای حقوق - خدمات قضایی، کاردانی حرفه‌ای حقوق- حقوق ثبتی، کاردانی فنی شبکه‌های کامپیوتری، کاردانی فنی نرم افزار- برنامه‌سازی کامپیوتر و کاردانی فنی فناوری اطلاعات- اینترنت و شبکه‌های گسترده و کارشناسی حرفه‌ای حقوق- حقوق ثبتی، کارشناسی حرفه‌ای حقوق- حقوق اداری و نیز مهندسی فناوری اطلاعات- فناوری اطلاعات و مهندسی فناوری شبکه‌های کامپیوتری در حال تحصیل می‌باشند.

ظفریان گفت: پذیرش دانشجو در مراکز علمی کاربردی بدون آزمون است و بر اساس شرط معدل صورت می گیرد.

گفتنی است با ابلاغ آیین‌نامه پذیرش دانشجو در مرحله تکمیل ظرفیت در ورودی مهرماه، علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی شهرکرد و ارائه مدارک مورد نیاز از جمله کپی شناسنامه، کپی کارت ملی، ۶ قطعه عکس، آخرین مدرک تحصیلی، دیپلم، پیش دانشگاهی و یا کاردانی و کارت پایان خدمت برای پسران نسبت به تکمیل پرونده و ثبت‌نام اقدام کنند.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در مرحله تکمیل ظرفیت این مرکز می‌توانند به آدرس شهرکرد میرآباد شرقی، میدان جهاد دانشگاهی مراجعه و یا با شماره های 03833380656 – 03833380669 تماس حاصل نمایند.