پیام تبریک رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری به مناسبت فرارسیدن روز دانشجو

۱۷ آذر ۱۳۹۸ | ۰۹:۰۲ کد : ۱۳۸۴۵ عمومی تاپ خبر
سیروس رضایی به مناسبت روز دانشجو در پیامی این روز را به طلایه داران علم و دانش تبریک گفت.
پیام تبریک رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری به مناسبت فرارسیدن روز دانشجو


به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری در این پیام آمده است:
 16 آذر، یکی از روزهای افتخارآمیز تاریخ ایران و نماد مبارزه با استکبار است ، سالروز شهادت سه دانشجوی قهرمان و استکبارستیز در سال ۱۳۳۲ به دست رژیم وابسته پهلوی است که پایه های زنگار گرفته حکومت 2500 ساله طاغوت به لرزه انداخت. 
16 آذر در تاریخ انقلاب و میهن اسلامی به نماد استکبارستیزی، استعمارستیزی و بصیرت و بیداری دانشجویان کشور تبدیل شده است.
دانشجو نماد زلالی، پاکی، آرمانخواهی، بیداری و مظهر تحولات اساسی در جامعه است که نشان از «استقلال» و «آزادی» است که بواسطه همین جوانان پرشور معنی پیدا می کند.

روز دانشجو که در تاریخ انقلاب و میهن اسلامی به نماد استکبارستیزی، استعمارستیزی و بصیرت و بیداری دانشجویان کشور تبدیل شده است، یادآور اهمیت بازخوانی و تأمل در نقش دانشجو در تحقق آرمان‌های ملت و ارتقای قدرت و ظرفیت‌های تضمین کننده پیشرفت ایران اسلامی به سمت فتح قله‌های ممتاز جهانی است.
اینجانب به نمایندگی از جهاد دانشگاهی روز دانشجو را خدمت همه دانشجویان گران‌قدر تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و امیدوارم که تمامی دانشجویان عزیز در مسیر کسب علم و دانش و تهذیب نفس موفق و پیروز باشند.

جهاد دانشگاهی استان ضمن پاسداشت 16 آذر و تبریک این روز به دانشجویان عزیز، به ویژه دانشجویان مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی شهرکرد، انتظار دارد دانشجویان همیشه در کنار تعلیم، تزکیه، حساسیت به تحولات و مشکلات کشور و جامعه را وجهه همت خود قرار دهند و پرچم آزادگی و استکبار ستیزی را چون سالار شهیدان برافراشته دارند.