ایسنا، ۲۰ سال عزت و اعتبار

مهمترین ویژگی ایسنا، ارتباط با جامعه تاثیرگذار است

۱۷ آذر ۱۳۹۸ | ۰۹:۲۳ کد : ۱۳۸۴۶ فرهنگی تاپ خبر
سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری مهمترین ویژگی مهم ایسنا را ارتباط با جامعه به‌روز و تاثیرگذار دانشجو، دانش پژوه و دانشمند دانست و گفت: نقطه بارز و اهمیت کار این مجموعه، ارتباط با جامعه دانشگاهی است که قطعا تاکنون نقش آفرینی خوبی در این خبرگزاری مشاهده شده است.
مهمترین ویژگی ایسنا، ارتباط با جامعه تاثیرگذار است

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری، علی شهریارپور در گفت و گو با ایسنا، ضمن تبریک به مناسبت بیستمین سالگرد تاسیس خبرگزاری ایسنا، اظهار کرد: این خبرگزاری در جهت اطلاع‌رسانی و همکاری با مباحث مرتبط با توسعه استان و کشور فعالیت دارد.

وی با اشاره به اطلاع‎‌رسانی بسیار خوب خبرنگاران این خبرگزاری، افزود: این مجموعه در تلاش است تا اطلاعات و اخبار در سریع‌ترین زمان ممکن انعکاس داده شود و بتوانند نقش خطیر خود را به خوبی انجام دهند.

شهریارپور گفت: نقش این مجموعه را بسیار مثبت، ارزنده و تاثیرگذار می‌دانم که امید است این روند را در ادامه کار نیز به خوبی ایفا کنند.

وی مهمترین ویژگی مهم ایسنا را ارتباط با جامعه به‌روز و تاثیرگذار دانشجو، دانش پژوه و دانشمند دانست و خاطرنشان کرد: نقطه بارز و اهمیت کار این مجموعه، ارتباط با جامعه دانشگاهی است که قطعا تاکنون نقش آفرینی خوبی در این خبرگزاری مشاهده شده است.