ثبت‌نام ترم زمستان آموزش‌های کوتاه مدت جهاد دانشگاهی استان آغاز شد

۰۴ دی ۱۳۹۸ | ۱۵:۲۵ کد : ۱۴۵۵۰ آموزش و کارآفرینی تاپ خبر
رییس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری از آغاز ثبت نام ترم زمستان آموزش‌های کوتاه مدت جهاد دانشگاهی استان خبر داد.
ثبت‌نام ترم زمستان آموزش‌های کوتاه مدت جهاد دانشگاهی استان آغاز شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری، سیروس رضایی آموزش‌های کوتاه مدت را یکی از حوزه‌های تخصصی جهاد دانشگاهی استان در راستای مهارت‌آموزی و توسعه کارآفرینی معرفی کرد و از شروع ثبت نام ترم زمستان آموزش‌های عمومی، تخصصی، تخصصی پیشرفته و اشتغال محور در مراکز آموزشی این نهاد خبر داد.
وی با اشاره به ارائه آموزش‌های کوتاه مدت به فراگیران در قالب دپارتمان‌های علوم پزشکی، زبان‌های خارجی، علوم کامپیوتر و فناوری اطلاعات، فنی و مهندسی، علوم انسانی، کشاورزی و منابع طبیعی، هنر و معماری و کارآفرینی و تجاری‌سازی، تصریح کرد: فراگیران می‌توانند در هر یک از دپارتمان‌های مذکور، دوره‌های آموزشی مختلف و متنوع را با استفاده از اساتید مجرب و مدرن‌ترین شیوه‌های آموزشی، آموزش ببینند.
رییس جهاد دانشگاهی استان افزود: بیش از 70 عنوان دوره آموزشی این نهاد به صورت مجازی و با محتوای الکترونیکی و تحت وب ایجاد شده که از طریق اینترنت قابل دسترسی هستند.
وی با اشاره به طراحی و برگزاری دوره‌های آموزشی دستیار دندانپزشک، تکنسین داروخانه، آموزش مراقبت از سالمند، برنامه‌نویسی اندروید، حسابداری، تربیت مربی مهدهای کودک، تربیت معلم مدارس ابتدایی، عکاسی، فتوشاپ عکاسی، تدوین و ادیت فیلم و صدا،   دکوراسیون داخلی، دوخت چرم، تربیت راهنمایان ایرانگردی و جهانگردی، پرورش گیاهان زینتی و آپارتمانی مهم‌ترین رویکرد معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی را برگزاری دوره‌های اشتغال محور برشمرد.
رییس جهاد دانشگاهی استان گفت: متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پورتال  http://jchb.ir/ مراجعه و یا به شماره تلفن‌های مراکز آموزشی زیر تماس حاصل کنند.
- مرکز آموزش شماره 1 شهرکرد: بلوار شریعتی، نبش کوچه 17 تلفن: 33332093 و 33345400
- مرکز آموزش شماره 2 شهرکرد: خیابان ولیعصر، روبروی بیمه سلامت تلفن: 32242517
- مرکز آموزش بروجن: میدان شهرداری تلفن: 34221230 - 34235080
- مرکز آموزش فارسان: خیابان شهید بهشتی، خیابان اشرفی اصفهانی تلفن: 33225330
- مرکز آموزش سامان: خیابان شهید جعفر زاده، تلفن: 33527464
- مرکز آموزش لردگان: خیابان گلزار شهدا، تلفن: 34446693

کلید واژه ها: آموزش‌های تخصصی کوتاه‌مدت مراکز آموزشی آغاز ثبت نام ترم زمستان