راه‌های همکاری مشترک جهاد دانشگاهی استان با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری بررسی شد

۱۷ دی ۱۳۹۸ | ۱۳:۳۱ کد : ۱۴۹۲۸ عمومی تاپ خبر
در جلسه ای مشترک راه های همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری بررسی شد.
راه‌های همکاری مشترک جهاد دانشگاهی استان با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری بررسی شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری، سیروس رضایی 17 دی ماه در این دیدار ضمن تشریح فعالیت های جهاد دانشگاهی اظهار کرد: جهاد دانشگاهی نهادی انقلابی است که در حوزه های فرهنگی، پژوهشی، آموزشی و اشتغال در استان فعالیت می کند.
رضایی کار جهادی را شالوده جهاد دانشگاهی دانست و عنوان کرد: جهاد دانشگاهی با روحیه جهادی و با عزم راسخ با تمام توان علمی و اجرایی در تلاش است گام های موثری در توسعه استان و نیز رفع مشکلات بردارد و این نیازمند حمایت مسئولین در استان است.
علی شهریارپور در این دیدار حمایت و کمک به جهاد دانشگاهی را ضروری عنوان و افزود: ما معتقد بر این هستیم که کمک و حمایت از جهاد دانشگاهی ضروری است و با این حمایت بخشی از وظیفه خود در قبال کار ارزشمندی که توسط جهاد دانشگاهی انجام می‌شود را جبران می‌کنیم.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گفت: جهاد دانشگاهی هم جهاد است هم دانشگاه و در این نهاد کارهای علمی، پژوهشی و اثر گذار توسعه‌ای استان با رویکرد جهادی پیش می‌رود، رویکردی که باعث بالا رفتن کیفیت و سرعت عمل کار خواهد شد.
شهریار پور ارتباط با مراکز علمی و پژوهشی را اولویت سازمان برنامه‌ریزی استان عنوان و افزود: قطعا از برنامه‌های سازمان همکاری با نهاد علمی و پژوهشی جهاد دانشگاهی است تا بتوانیم از ظرفیت‌های این نهاد انقلابی در رفع مشکلات و نیز رونق استان بیشترین استفاده را ببریم.
 رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان این دیدار را شروع همکاری‌های سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان با جهاد دانشگاهی عنوان و گفت: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان آمادگی خود را در راستای همکاری و حمایت از جهاد دانشگاهی اعلام می‌دارد و قطعا تداوم جلسات و نشست‌های تخصصی کارشناسان با برنامه‌ریزی و ارائه راهکارها می‌تواند در توسعه استان اثر گذار باشد.