مرکز تولید محصولات فرهنگی-هنری جهاد دانشگاهی موجب ارتقای آثار فرهنگی استان می‌شود

۰۲ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۵:۲۲ کد : ۱۵۳۹۰ فرهنگی تاپ خبر
مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های چهارمحال و بختیاری راه‌اندازی مرکز تولید محصولات و خدمات فرهنگی-هنری جهاد دانشگاهی را موجب ارتقای آثار فرهنگی استان خواند و گفت: امید است با تعامل این مرکز با جوامع فرهنگی و دانشگاهی شاهد آثار و برکات آن در استان باشیم.
مرکز تولید محصولات فرهنگی-هنری جهاد دانشگاهی موجب ارتقای آثار فرهنگی استان می‌شود

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام سعید صفی دوم بهمن‌ماه در آیین افتتاح مرکز تولید محصولات و خدمات فرهنگی-هنری جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری که با حضور جمعی از مدیران فرهنگی و معاونین دانشگاه‌های استان برگزار شد، با تشکر از تلاش‌های جهاد دانشگاهی استان در حوزه‌های مختلف، گفتاظهار کرد: این نهاد انقلابی تعامل بسیار خوبی با دانشگاه‌های استان داشته و برنامه‌های متنوعی را برگزار کرده است.

مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، به تعریف مجاهد فی سبیل الله پرداخت و افزود: با توجه به فرمایشات رهبر انقلاب مجاهد کسی است که موانع حاکمیت الهی را بردارد.

وی سردار شهید قاسم سلیمانی را الگوی امروز مسلمانان در همه زمینه‌ها خواند و اظهار کرد: رهبر انقلاب شجاعت، تدبیر، اخلاص، اهل حزب و جناح نبودن و انقلابی بودن را مهم‌ترین ویژگی‌های ایشان برشمرد که در همه این خصوصیات یک نقشه راه برای ما است و چنین فردی زنده‌بودن و شهادتش آثار و برکات بسیاری برای اسلام و انقلاب دارد.

حجت‌الاسلام صفی با اشاره به آیه ۹۵ سوره مبارکه نساء، مردم را در سه دسته انقلابی، غیرانقلابی و ضدانقلابی تقسیم‌بندی کرد و ادامه داد: متأسفانه برخی‌ها غیرانقلابی‌ها را نیز ضدانقلابی می‌خوانند در حالی که باید گروه‌های مختلف انقلابی و غیرانقلابی را تقویت کرده و حساب آن‌ها را از ضدانقلاب جدا دانست.

مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان راه‌اندازی مرکز تولید محصولات و خدمات فرهنگی-هنری جهاد دانشگاهی را موجب ارتقای آثار فرهنگی استان خواند و تصریح کرد: امید است با تعامل این مرکز با جوامع فرهنگی و دانشگاهی استان شاهد آثار و برکات آن در استان باشیم.

یادآور می‌شود مرکز تولید محصولات و خدمات فرهنگی-هنری جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری در حوزه‌های زیباسازی شهری، گرافیک، خدمات تخصصی فرهنگی، طراحی نمایشگاه‌های فرهنگی، رسانه‌های مکتوب، تولیدات چندرسانه‌ای، معماری و طراحی داخلی و هدایای فرهنگی و هنری و صنایع دستی استان فعالیت می‌کند.

دستگاه‌ها، مؤسسات، دانشگاه‌ها و مراکز مختلف می‌توانند جهت بهره‌مندی از خدمات مرکز تولید محصولات و خدمات فرهنگی-هنری جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری با شماره‌های ۰۳۸۳۲۳۲۰۳۲۳ و ۰۳۸۳۲۳۲۰۰۷۰ تماس بگیرند.