مرکز علمی-کاربردی جهاد دانشگاهی شهرکرد برای ترم بهمن ماه به صورت تکمیل ظرفیت دانشجو می‌پذیرد

۲۶ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۲:۵۴ کد : ۱۶۱۲۷ آموزش و کارآفرینی تاپ خبر
رئیس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی شهرکرد از آغاز پذیرش دانشجو برای ترم بهمن ماه به صورت تکمیل ظرفیت خبرداد.
مرکز علمی-کاربردی جهاد دانشگاهی شهرکرد برای ترم بهمن ماه به صورت تکمیل ظرفیت دانشجو می‌پذیرد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری، کیانوش ظفریان اظهارکرد: پذیرش دانشجو به صورت تکمیل ظرفیت برای ورودی  بهمن‌ماه از، 23 بهمن آغاز و به مدت محدود ادامه دارد.

وی با اشاره به تعداد دانشجویان و رشته‌های این مرکز، افزود: دانشجویان مرکز در رشته‌های کاردانی حرفه‌ای حقوق - خدمات قضایی، کاردانی حرفه‌ای حقوق- حقوق ثبتی، کاردانی فنی شبکه‌های کامپیوتری، کاردانی فنی نرم افزار- برنامه‌سازی کامپیوتر و کاردانی فنی فناوری اطلاعات- اینترنت و شبکه‌های گسترده و کارشناسی حرفه‌ای حقوق- حقوق ثبتی، کارشناسی حرفه‌ای حقوق- حقوق اداری و نیز مهندسی فناوری اطلاعات- فناوری اطلاعات و مهندسی فناوری شبکه‌های کامپیوتری در حال تحصیل می‌باشند.

ظفریان گفت: پذیرش دانشجو در مراکز علمی کاربردی بدون آزمون است و بر اساس شرط معدل صورت می گیرد.

گفتنی است با ابلاغ آیین‌نامه پذیرش دانشجو در مرحله تکمیل ظرفیت در ورودی بهمن‌ماه، علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه حضوری به مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی شهرکرد و ارائه مدارک مورد نیاز از جمله کپی شناسنامه، کپی کارت ملی، ۶ قطعه عکس، آخرین مدرک تحصیلی، دیپلم، پیش دانشگاهی و یا کاردانی و کارت پایان خدمت برای پسران نسبت به تکمیل پرونده و ثبت‌نام اقدام کنند.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این مرکز می‌توانند به آدرس شهرکرد میرآباد شرقی، میدان جهاد دانشگاهی مراجعه و یا با شماره های 03833380656 – 03833380669 تماس حاصل نمایند.