برگزاری کارگاه آموزشی تدوین برنامه بازاریابی و فروش، برای استارت‌آپ‌های مبتنی بر فناوری اطلاعات در جهاد دانشگاهی

۰۵ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۲:۴۸ کد : ۱۶۴۲۱ پژوهش و فناوری تاپ خبر تجاری سازی فناوری و اشتغال
کارگاه آموزشی تدوین برنامه بازاریابی و فروش، برای استارت‌آپ‌های مبتنی بر فناوری اطلاعات در جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
برگزاری کارگاه آموزشی تدوین برنامه بازاریابی و فروش، برای استارت‌آپ‌های مبتنی بر فناوری اطلاعات در جهاد دانشگاهی

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری، کارگاه آموزشی تدوین برنامه بازاریابی و فروش، برای استارت‌آپ‌های مبتنی بر فناوری اطلاعات، ذیل برنامه‌های طرح کارگزاری توسعه توانمندی‌های فرآوری و کارآفرینی در سطح استان‌های منطقه یک کشور با همکاری سازمان فناوری اطلاعات ایران توسط پژوهشکده فناوری اطلاعات جهاد دانشگاهی به مدت چهار روز در جهاد دانشگاهی استان در حال برگزاری است.

مدیر کل ازتباطات و فناوری اطلاعات استان 4 اسفندماه ضمن حضور در این کارگاه اظهار کرد: اداره کل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان آمادگی دارد تا  با حمایت از طرح‌ها و ایده‌های جدید، در راه‌اندازی استارت‌آپ‌ها و ایده‌شو‌ها همکاری لازم را صورت دهد.

بلالی جهاد دانشگاهی را پیشرو در حوزه فناوری اطلاعات  و علوم نوین عنوان و افزود: تلاش جهاد دانشگاهی و پارک علم و فناوری در حمایت و برگزاری دوره‌های موثر مرتبط با استارت‌آپ‌ها قابل تقدیر است و اداره کل فناوری اطاعات نیز حامی این حرکت نوین خواهد بود.

وی نقش تبلیغات را در استارتآپ موثر دانست و گفت: با تبلیغات می‌توان بازاریابی نتیجه بخش انجام داد و تاثیر تبلیغات و بازاریابی در فروش است که در توسعه و پایدارسازی استارت‌آپ‌ها نقشی مهم و حیاتی ایفا می‌کند.

در ادامه پرسش و پاسخ شرکت کنندگان با مدیر کل فناوری و اطلاعات استان برگزار شد.

گفتنی است، کارگاه آموزشی تدوین برنامه بازاریابی و فروش، برای استارت‌آپ‌های مبتنی بر فناوری اطلاعات به صورت رایگان و جهت آموزش و آشنایی شرکت کنندگان با مدل‌های کسب و کار، اعتبار سنجی ایده، تحقیقات بازاریابی، استراتژی‌های بازاریابی و تدوین برنامه‌های بازاریابی و فروش در جهاد دانشگاهی استان در حال برگزاری است.

کلید واژه ها: آموزش‌های تخصصی کوتاه‌مدت مشاغل خانگی