راه‌اندازی سامانه آموزش مجازی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری

۲۰ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۰:۰۱ کد : ۱۶۶۷۴ آموزش و کارآفرینی تاپ خبر
معاون آموزشی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری از راه‌اندازی سامانه آموزش مجازی برای فراگیران دوره های آموزشی کوتاه مدت مراکز آموزشی جهاد دانشگاهی استان خبر داد.
راه‌اندازی سامانه آموزش مجازی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری، سید غلامرضا رضوی با اعلام این خبر افزود: به همت همکاران در معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی کشور، فراگیران آموزشی به راحتی می توانند با اتصال به اینترنت از کلاس‌های آموزشی زبان‌های خارجی به صورت آن لاین بهره‌مند شوند.
معاون آموزشی جهاد دانشگاهی استان تصریح کرد: برای جبران عقب ماندگی آموزشی فراگیران در روزهای تعطیلی و عدم اتمام کلاس‌ها، تمام تلاش حوزه آموزش جهاد دانشگاهی بر این بود تا کلاس‌ها به اتمام برسد، لذا با این خدمت جدید، فراگیران آموزشی می توانند با مراجعه به سایت به آدرس اینترنتی www.cel.jde.ir  از این امکان و خدمت جدید استفاده نمایند.
وی ابراز کرد: امکان ورود به سایت  از طریق سایت و موبایل امکان پذیر است و  تمامی آموزش‌ها توسط اساتید و یک طرفه انجام می‌شود.
معاون آموزشی جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: اولین کلاس آموزشی مجازی به صورت آزمایشی روز  دوشنبه  20 اسفندماه، با موفقیت برگزار شد و فراگیران می توانند با هماهنگی با مرکز آموزشی خود اقدام به حضور در کلاس‌های مجازی نمایند. 
رضوی با توجه به اعلام هشدار جدی وزارت بهداشت مبنی بر عدم تجمع افراد برای شیوع ویروس کرونا گفت: آموزش مجازی، خدمت جدید جهاد دانشگاهی است که برای جلوگیری از حضور فراگیر در کلاس را‌ه‌اندازی شده است و با اتمام شرایط کلاس های حضوری مجدد برگزار خواهد شد. 
وی خاطرنشان کرد: این کلاس ها به نحوی طراحی و برنامه ریزی شده است که همه اقدامات آموزشی که در کلاس‌های حضوری توسط استاد و فراگیران صورت می گرفته، مانند پرسیدن سوال دو سویه، امکان پخش پاورپوینت توسط استاد و آپلود و دانلود فایل صوتی و تصویری، فراهم شده است.
گفتنی است فراگیران محترم برای حضور در کلاس‌های برخط جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری به یک بستر اینترنت پرسرعت چه از طریق موبایل و چه از طریق کامپیوتر شخصی و یک عدد هندزفری جهت انتقال بهتر صوت فراگیران نیاز دارند.

کلید واژه ها: آموزش‌های تخصصی کوتاه‌مدت مراکز آموزشی