قرار گرفتن ایکنای استان چهارمحال و بختیاری در بین ۷شعبه اول کشور در سال ۹۸

۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | ۰۸:۰۵ کد : ۱۷۰۹۹ فرهنگی تاپ خبر
رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری گفت: طبق ارزیابی صورت گرفته توسط مدیریت خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) در سال ۱۳۹۸، خبرگزاری بین المللی قرآن؛ شعبه استان در بین ۷ شعبه اول کشور قرار گرفت.
قرار گرفتن ایکنای استان چهارمحال و بختیاری در بین ۷شعبه اول کشور در سال ۹۸

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری، سیروس رضایی 19 فروردین‌ماه، با اعلام این خبر افزود: شعبه ایکنای استان چهارمحال و بختیاری بر اساس ارزیابی های ایکنا که از اواسط سال 1397 به بعد شروع شده است توانسته است در بین 7 شعبه برتر کشور قرار گیرد. 
رییس جهاد دانشگاهی استان بیان کرد: شعبه ایکنای استان، فقط در دو ماه سال 1398 رتبه دهم کسب شده است و در بقیه ماههای سال، رتبه های 4 تا 7 را کسب کرده است.
رضایی با بیان این مطلب افزود: حضور فعال ایکنا برای پوشش رویدادهای قرآنی استان و پرداختن به سوژه های مناسبتی از جمله ملاک های برتری و ارتقای سطح فعالیت این شعبه بوده است.
وی در پایان ضمن قدردانی از فعالیت خبرنگاران جهادگر، با اشاره بر تاثیر گذاری این رسانه تخصصی در توسعه فعالیت های قرآنی استان و ترویج فرهنگ انس با قرآن و پاسخ گویی به شبهات روز، بر لزوم توسعه بیشتر این خبرگزاری و حمایت مادی و معنوی مسئولین استانی و خیرین قرآنی از این خبرگزاری تاکید کرد.