رئیس جهاددانشگاهی استان خبر داد:

آغاز آموزش‌های مجازی جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری

۲۴ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۰ کد : ۱۷۱۸۴ آموزش و کارآفرینی تاپ خبر
رئیس جهاددانشگاهی استان چهارمحال و بختیاری از آغاز آموزش‌های مجازی در رشته‌های مختلف توسط این نهاد خبر داد.
آغاز آموزش‌های مجازی جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری، سیروس رضایی با اشاره به اینکه  کلاس‌های آموزشی کوتاه مدت جهاددانشگاهی استان با شیوع کرونا ویروس تعطیل شد، اظهار کرد: زیرساخت‌های لازم‌ برای برگزاری کلاس‌های آموزشی در رشته‌های مختلف توسط جهاددانشگاهی در سال گذشته فراهم و به صورت آزمایشی با موفقیت اجرا و در سال جاری نیز از روز شنبه ۲۳ فروردین، ثبت‌نام از متقاضیان برای کلاس‌های مجازی آغاز شده است.

وی افزود: این آموزش‌ها در رشته‌های زبان‌های انگلیسی در سطوح مختلف بزرگسالان و نوجوانان، تکنسین داروخانه و نسخه‌خوانی، بورس،ICDL  مقدماتی و پیشرفته، مکالمه زبان‌های آلمانی، فرانسه، عربی و ترکی استانبولی، تربیت معلم مدارس ابتدایی، راهنمایان ایرانگردی و جهانگردی، راهنمایان طبیعت‎گردی، دوره‎‌های فنی و مهندسی در قالب پروتکل‌های تعیین شده برگزار می‌شود و به شرکت کنندگان در این دوره‌ها، گواهی معتبر پایان دوره اعطا خواهد شد.

رئیس جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری گفت: امکان ثبت‌نام در دوره‌های آموزشی در سایت جهاد دانشگاهی استان به نشانی اینترنتی http://jdroyesh.ir/reg فراهم شده است.

رضایی در خصوص وضعیت مرکز آموزش‌های علمی و کاربردی جهاد دانشگاهی نیز گفت: از زمان تعطیلی کلاس‌های دانشگاه‌ها در اسفندماه گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا، مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی شهرکرد اقدام به فراهم کردن زیرساخت‌های لازم در راستای برگزاری کلاس‌های آموزشی به صورت مجازی کرد.

رئیس جهاد دانشگاهی استان ادامه داد: از ۱۶ فروردین، کلاس‌های تئوری مرکز طبق برنامه و به صورت مجازی و آنلاین برگزار و قابلیت برقراری ارتباط چندسویه بین دانشجویان و استاد فراهم شد.
رضایی تصریح کرد: بازگشایی کلاس‌ها و دوره‌های آموزش حضوری منوط به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کروناویروس خواهد بود.

کلید واژه ها: آموزش‌های تخصصی کوتاه‌مدت مراکز آموزشی