کتاب «مفاهیم کاربردی مهندسی زلزله با رویکرد دینامیک سازه و ژئوتکنیک لرزه ای» منتشر شد

۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۴:۰۶ کد : ۱۸۱۲۰ فرهنگی تاپ خبر
کتاب « مفاهیم کاربردی مهندسی زلزله با رویکرد دینامیک سازه و ژئوتکنیک لرزه ای » به همت انتشارات جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری وارد بازار نشر شد.
کتاب «مفاهیم کاربردی مهندسی زلزله با رویکرد دینامیک سازه و ژئوتکنیک لرزه ای» منتشر شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری، کتاب « مفاهیم کاربردی مهندسی زلزله با رویکرد دینامیک سازه و ژئوتکنیک لرزه ای» به قلم دکتر رضا کامگار، دکتر هیثم حیدرزاده و دکتر رسول عالی پور، از اعضاء هیئت علمی گروه مهندسی عمران دانشگاه شهرکرد تالیف شده است.

این اثر در نه فصل تحت عناوین مروری بر مفاهیم پایه مهندسی زلزله، مروری بر مفاهیم پایه دینامیک سازه، معرفی کلی و نحوه ورودی دادن به نرم افزار SeismoSignal، تجزیه و تحلیل شتاب نگاشت وارده، مدیریت برنامه، مدیریت شتاب نگاشت، سیستم غیر الاستیک، تحلیل لرزه‌ای به روش تاریخچه زمانی، تحلیل استاتیکی، طیفی و تاریخچه زمانی خطی و غیرخطی، آموزش نرم افزار DeepSoil، در 437 صفحه و در قطع وزیری، تالیف و به همت انتشارات جهاد دانشگاهی استان وارد بازار نشر شده است.

گفتنی است،  انتشارات جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری، به صورت تخصصی در حوزه نشر دانشگاهی فعالیت دارد و تلاش می‌کند در کوتاه‌ترین زمان ممکن آثار دانشگاهیان و اساتید (اعم از تالیف، ترجمه و پایان نامه‌های شاخص دانشجویی) را به چاپ برساند.

اساتید دانشگاهی و صاحب‌نظران و مولفان می‌توانند برای اخذ مشاوره در خصوص مراحل تالیف کتاب و چاپ آثار خود به دفتر انتشارات جهاد دانشگاهی استان واقع در دانشگاه شهرکرد- جنب دانشکده منابع طبیعی - معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی مراجعه کرده و یا با شماره ۳۲۳۲۰۳۲۳ یا ۳۲۳۲۰۰۷۰ تماس حاصل کنند، همچنین تارگاه jchb.ir برای کسب اطلاعات بیشتر اعلام می‌شود.

کلید واژه ها: انتشارات جهاد دانشگاهی