درخشش خبرنگاران ایسنا و ایکنا جهاد دانشگاهی در چهارمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر چهارمحال‌و بختیاری

۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۴:۲۲ کد : ۱۸۳۰۶ فرهنگی تاپ خبر
خبرنگاران ایسنا و ایکنا در چهارمین دوره جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» چهارمحال‌وبختیاری با درخشش در این جشنواره، حائز رتبه‌های برتر شدند.
درخشش خبرنگاران ایسنا و ایکنا جهاد دانشگاهی در چهارمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر چهارمحال‌و بختیاری

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری؛ آیین اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه‌ای مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری چهارمحال‌وبختیاری پیش از ظهر امروز 31 اردیبهشت‌ماه، با عنوان «ابوذر» با حضور مدیران و مسئولان استانی برگزار و از برگزیدگان این جشنواره تقدیر شد.
در این جشنواره، که با حضور فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم(ع) چهارمحال‌وبختیاری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولان و مدیران استان برگزار شد، « ساناز صیدی سامانی سردبیر خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنا» و «زهرا صفری، خبرنگار ایسنا»، «خدیجه نادری و زینب رحیمی، خبرنگاران ایکنا» و  «مریم بیگی خبرنگار ایسنا» حائز رتبه‌های برتر استان شدند.
بر اساس این گزارش، حدود 800 اثر در حوزه خبر، مصاحبه، گزارش، تیتر، یادداشت، مقاله، فیلم و عکس و موشن‌گرافی با موضوعات دفاع مقدس، اقتصاد مقاومتی، رونق تولید، مبارزه با آسیب اجتماعی، بسیج و حوزه‌های اقدام، مسایل صنفی خبرنگاران و بصیرت و دشمن‌شناسی، مسایل اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، محرومیت‌زدایی و بخش ویژه جشنواره گام دوم به چهارمین دوره جشنواره ابوذر رسیده بود که با نظر داوران، 37 اثر برتر استان معرفی و تجلیل شدند.

کلید واژه ها: خبرگزاری ایسنا خبرگزاری ایکنا