توسط کانون ارزیابی جهاددانشگاهی انجام شد؛

ارزیابی شایستگی عمومی مدیران چهارمحال و بختیاری به همت جهاددانشگاهی

۰۸ خرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۸ کد : ۱۸۴۵۷ آموزش و کارآفرینی تاپ خبر
ارزیابی مدیران در سطوح مختلف اداره کل میراث ‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان انجام شد.
ارزیابی شایستگی عمومی مدیران چهارمحال و بختیاری به همت جهاددانشگاهی

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری، چهارشنبه 7 خردادماه اولین دوره ارزیابی مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برای مدیران ارشد و میانی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری  توسط دفتر اجرای کانون ارزیابی و توسعه شایستگی جهاددانشگاهی استان برگزار شد.
رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری در این خصوص اظهار کرد: دانش، مهارت و تجربه کاری از جمله ویژگی‌های مدیران شایسته در دستگاه می‌باشد که باعث پیشبرد اهداف سازمانی می‌گردد.
سیروس رضایی عملکرد کانون ارزیابی و توسعه شایستگی مدیران دولتی که در جهاد دانشگاهی ایجاد گردید را  در راستای اجرای مفاد بخشنامه رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور با موضوع ابلاغ دستورالعمل نحوه ارزیابی شایستگی‌های عمومی مدیران حرفه‌ای دستگاه‌های اجرایی عنوان و افزود: شایسته‌‌سالاری یکی از ارکان توسعه پایدار در کشورهای مختلف است که به همین منظور مکانیزم‌های مختلفی در کشورهای توسعه یافته مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
رئیس جهاد دانشگاهی استان افزود:  کانون ارزیابی و توسعه شایستگی مدیران یکی از کارآمدترین روش‌ها  برای احراز شایستگی مدیران است که در سال‌های اخیر برای سنجش شایستگی مدیران دولتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کلید واژه ها: آموزش‌های تخصصی کوتاه‌مدت مراکز آموزشی