ایکنا؛ رسانه برگزیده در عرصه تبلیغ دین در چهارمحال‌وبختیاری

۰۲ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۰۷ کد : ۱۹۲۷۳ فرهنگی تاپ خبر
ایکنای جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری به عنوان رسانه برگزیده در عرصه تبلیغ دین در استان معرفی و تجلیل شد.
ایکنا؛ رسانه برگزیده در عرصه تبلیغ دین در چهارمحال‌وبختیاری

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی چهارمحال‌وبختیاری اول تیرماه و در سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان امام خمینی(ره) «همایش گام دوم تبیلغ همراه با تقدیر از مجاهدان عرصه‌های تبلیغ اجتماعی» در سالن بلاغ تبلیغات اسلامی استان برگزار شد و ۴۵ فعال عرصه تبلیغ تقدیر شدند.

در این همایش که با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان، استاندار، فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) و مسئولان استانی برگزار شد، از خبرگزاری بین‌المللی قرآن ایکنا به عنوان فعال عرصه تبلیغ اجتماعی در حوزه فعالیت‌های قرآنی استان تقدیر به عمل آمد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طاهری، مدیرکل تبلیغات اسلامی در این آیین با اشاره به اینکه اندیشه‌های ماندگار عمق تفکر و خلوص نیت دارند، اظهار کرد: ماندگاری دین مرهون جوشش اندیشه‌هایی بوده است که با خلوص نیت به تبلیغ رسالات الهی پرداخته‌اند.

وی با اشاره به خوانش جدید امام خمینی(ره) از اسلام، اظهار کرد: ایشان خوانش جدید سیاسی و اجتماعی را تعریف کردند، در گام دوم انقلاب اسلامی تبلیغ منحصر به طلاب و روحانیون نمی‌شود بلکه تبلیغ افراد و چهره‌های اجتماعی، مسجدی، دانشگاهی، مدارس و ... را نیز می‌توان در حوزه عمومی تبلیغ مورد توجه قرار داد.

حجت‌الاسلام طاهری در خصوص وضعیت ساختاری اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان، بیان کرد: این اداره شامل ۱۰ شهرستان و ۷ اداره است که امیدواریم با مساعدت استاندار ادارت شهرستان‌های بن، سامان و کیار و خانمیرزا شاهد بهبود وضعیت مکانی شوند.

کلید واژه ها: خبرگزاری ایکنا جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری معاونت فرهنگی