از ظرفیت های جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری در پیشبرد اهداف بانک انصار استان استفاده می شود

۱۰ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۱ کد : ۱۹۵۸۵ عمومی تاپ خبر
در نشستی مشترک با حضور رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری و مدیر عامل بانک انصار استان راه های همکاری مشترک بررسی شد.
از ظرفیت های جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری در پیشبرد اهداف بانک انصار استان استفاده می شود

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری،  دوشنبه نهم تیرماه رییس جهاددانشگاهی به همراه معاونین و مدیران این نهاد انقلابی با مدیرعامل بانک انصار استان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که با هدف معرفی ظرفیت‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی جهاد دانشگاهی استان و استفاده از این ظرفیت‌ها در راستای اهداف و برنامههای بانک انصار و کارکنان این مجموعه برگزار شد، رئیس جهاد دانشگاهی استان به تشریح فعالیت‌های جهاد دانشگاهی در حوزههای مختلف آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و اشتغال و کارآفرینی پرداخت.

رضایی با اشاره به نقش بانک‌ها از جمله بانک انصار در حمایت از طرح‌ها و ایده‌های این نهاد انقلابی در راستای کمک به توسعه استان افزود: جهاد دانشگاهی با همه ظرفیت‌های آموزش ، فرهنگی، طرح‌های پژوهشی و افکارسنجی ، بانک خون و حوزه اشتغال و کارآفرینی می‌تواند با حمایت مسئولان استانی رفع کننده نیاز مردم استان باشد.

 در ادامه این دیدار، مدیر عامل بانک انصار با اشاره به خدمات ارزشمند جهاد دانشگاهی استان به عنوان یک نهاد انقلابی مورد تایید و تاکید مقام معظم رهبری، ضمن تقدیر از کارهای صورت گرفته توسط جهاد دانشگاهی دراستان بر همکاری مستمر با این نهاد تاکید کرد.

گفتنی است به زودی قرارداد همکاری جهاد دانشگاهی استان با بانک انصار در زمینه‌های آموزشی، طرح‌های افکارسنجی، بانک خون بند ناف رویان و اعطای تسهیلات در راستای ایجاد اشتغال و ترویج فرهنگ کارآفرینی منعقد خواهد شد.

کلید واژه ها: جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری آموزش‌های تخصصی کوتاه‌مدت ستفا معاونت فرهنگی بانک انصار