برگزاری آزمون استخدامی توسط مرکز آزمون جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری

۲۰ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۳ کد : ۱۹۹۵۱ آموزش و کارآفرینی تاپ خبر
رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری از برگزاری آزمون استخدامی توسط مرکز آزمون جهاد دانشگاهی استان خبر داد و گفت: مجموعا ۳۶۱ داوطلب در این آزمون استخدامی شرکت کردند.
برگزاری آزمون استخدامی توسط مرکز آزمون جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری، سیروس رضایی از برگزاری آزمون استخدامی توسط مرکز آزمون جهاد دانشگاهی خبر داد و گفت: این آزمون با هدف جذب نیرو در سازمان ثبت اسناد و املاک، صنایع شیر ایران و نهضت سوادآموزی برگزار شد.

رئیس مرکز آزمون جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری افزود: مجموعا ۳۶۱ داوطلب در این آزمون استخدامی  شرکت کردند که از این تعداد ۱۶۴ نفر مرد و ۱۹۷ نفر زن بودند، این آزمون از ساعت ۹ صبح در دانشکده معارف و ادبیات دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد در حال برگزاری است و مدت زمان آزمون حدود ۱۲۰ دقیقه است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه پیش از برگزاری آزمون هماهنگی‌های لازم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی با دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد صورت گرفت، گفت: استفاده از ماسک و مواد ضدعفونی برای شرکت‌کنندگان در آزمون الزامی بوده و فاصله اجتماعی نیز کاملا مراعات شد.

رضایی تاکید کرد: همچنین ۲ سالن مجزا برای داوطلبان مشکوک به کرونا ویروس در نظر گرفته شد.

رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری در پایان با بیان اینکه جهاد دانشگاهی در گذشته ۳ آزمون استخدامی در استان برگزار کرده است، خاطر نشان کرد: آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی ، نظام مهندسی و شهرداری‌ها توسط این مرکز برگزار شده است.

کلید واژه ها: جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری آزمون استخدامی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی