کتاب «راهنمای کاربردی مشاوره با مسلمانان» وارد بازار نشر شد

۲۸ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۴ کد : ۲۰۳۲۱ فرهنگی تاپ خبر
کتاب «راهنمای کاربردی مشاوره با مسلمانان» به همت انتشارات جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری منتشر شد.
کتاب «راهنمای کاربردی مشاوره با مسلمانان» وارد بازار نشر شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری، کتاب «راهنمای کاربردی مشاوره با مسلمانان » یک اثر ترجمه‌ای است که به همت دکتر ذبیح الله کاوه فارسانی استادیار گروه مشاوره دانشگاه شهرکرد، دکتر منصور سودانی استاد گروه مشاوره دانشگاه شهید چمران اهواز و علی اکبر ظفری زاده و مجید اکبری گردآوری و ترجمه شده است.

این کتاب در پنج بخش و 18 فصل در 392صفحه در قطع وزیری، ترجمه و به همت انتشارات جهاد دانشگاهی استان وارد بازار نشر شده است.

موضوعات و مداخلات مورد بحث در این کتاب به وسیله نویسندگان متخصص و معتبر در زمینه‌های مختلف برای آموزش و راهنمایی مشاوران کشورهای اسلامی و غیر اسلامی برای آشنایی با اقدامات و روش‌های مشاوره با مراجعان مسلمان تهیه شده است، همچنین موضوعاتی از قبیل مشاوره اعتیاد به مواد مخدر، مشاوره دانشگاه و جلوگیری از اعتیاد در جامعه نیز در این کتاب معرفی شده است.

گفتنی است، انتشارات جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری به صورت تخصصی در حوزه نشر دانشگاهی فعالیت می‌کند و تلاش می‌کند در کوتاه‌ترین زمان ممکن آثار دانشگاهیان و اساتید (اعم از تالیف و ترجمه و پایان‌نامه‌های شاخص دانشجویی) را به چاپ برساند.

اساتید دانشگاهی و صاحب‌نظران و مولفان می‌توانند برای اخذ مشاوره در خصوص مراحل تالیف کتاب و چاپ آثار خود به دفتر انتشارات جهاد دانشگاهی استان واقع در دانشگاه شهرکرد- جنب دانشکده منابع طبیعی - معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی مراجعه کرده و یا با شماره ۳۲۳۲۰۳۲۳ یا ۳۲۳۲۰۰۷۰ تماس حاصل کنند ، همچنین تارگاه jchb.ir برای کسب اطلاعات بیشتر اعلام می‌شود.

کلید واژه ها: انتشارات جهاد دانشگاهی چاپ کتاب جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری