کتاب «راهنمای کامل تمرینات TRXبهترین و مؤثرترین جلسات تمرین» منتشر شد

۳۱ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۲ کد : ۲۰۴۸۵ فرهنگی تاپ خبر
کتاب « راهنمای کامل تمرینات TRXبهترین و مؤثرترین جلسات تمرین » به همت انتشارات جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری وارد بازار نشر شد.
کتاب «راهنمای کامل تمرینات  TRXبهترین و مؤثرترین جلسات تمرین» منتشر شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری، کتاب« راهنمای کامل تمرینات  TRXبهترین و مؤثرترین جلسات تمرین » یک اثر ترجمهای است که به همت دکتر محمد فرامرزی استاد فیزیولوژی ورزشی دانشگاه شهرکرد و نسیم منوچهری سرپرست کمیته TRX خراسان رضوی در سه بخش و سیزده فصل تحت عناوین؛ علم تمرین معلق(آویزانی)، تمرینات معلق، برنامههای تمرین معلق در 364صفحه در قطع وزیری، ترجمه و به همت انتشارات جهاد دانشگاهی استان وارد بازار نشر شده است.

تمرینات TRX با توجه به تنوع‌پذیری بالا، افزایش قدرت، توان و استقامت و جنبش پذیری تمامی گروه‌های عضلانی از محبوبیت فراوانی در بین ورزشکاران و نیزافراد عادی برخوردار است. این نوع تمرین به افراد اجازه میدهد با استفاده از وزن بدن و قوانین فیزیک، انواع مختلف تمرینات ورزشی را برای افزایش عملکرد جسمانی و تناسب اندام انجام دهند. این نوع تمرین‌ها علاوه بر این که می‌تواند به صورت مستقل انجام شود، در کنار برنامه تمرینی دیگر نیز به عنوان مکمل انجام  می‌شوند.

با توجه به جدید بودن شیوه تمرین ذکر شده در این کتاب و عدم وجود راهنمای کامل و جامع، اثر حاضر یکی از منابع به روز و کاربردی معتبر در این زمینه می‌باشد.

گفتنی است، انتشارات جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری به صورت تخصصی در حوزه نشر دانشگاهی فعالیت می‌کند و تلاش می‌کند در کوتاه‌ترین زمان ممکن آثار دانشگاهیان و اساتید (اعم از تالیف و ترجمه و پایان‌نامه‌های شاخص دانشجویی) را به چاپ برساند.

اساتید دانشگاهی و صاحب‌نظران و مولفان می‌توانند برای اخذ مشاوره در خصوص مراحل تالیف کتاب و چاپ آثار خود به دفتر انتشارات جهاد دانشگاهی استان واقع در دانشگاه شهرکرد- جنب دانشکده منابع طبیعی - معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی مراجعه کرده و یا با شماره ۳۲۳۲۰۳۲۳ یا ۳۲۳۲۰۰۷۰ تماس حاصل کنند ، همچنین تارگاه jchb.ir برای کسب اطلاعات بیشتر اعلام می‌شود.

کلید واژه ها: انتشارات جهاد دانشگاهی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری 40 سال خودباوری با جهاد دانشگاهی