/چهل سال خودباوری با جهاد دانشگاهی/

ورود جهاد دانشگاهی به مباحث دانش‌بنیان قابل ستایش است

۰۵ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۴:۵۶ کد : ۲۰۷۴۵ عمومی تاپ خبر
نماینده مردم لردگان و خانمیرزا در مجلس شورای اسلامی گفت: ورود جهاد دانشگاهی به مباحث دانش‌بنیان و کارآفرینی را قابل ستایش عنوان کرد و افزود: با افزایش ارتباط میان دانشگاه‌ها و جهاد دانشگاهی، دانشجویان می‌توانند از مهارت‌های جهاد دانشگاهی به‌منظور آمادگی برای ورود به بازار کار استفاده کنند.
ورود جهاد دانشگاهی به مباحث دانش‌بنیان قابل ستایش است

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری، حسین بامیری، تعهد و تخصص نیروهای به‌کار گرفته‌شده در جهاد دانشگاهی را از مزیت‌های شاخص این نهاد برشمرد و اظهار کرد: استخدام و فعالیت نیروهای مقید همواره مورد درخواست و تاکید رهبر انقلاب بوده است که اقدامات مثبت و مناسب این دستگاه گویای به‌کارگیری نیروهای انسانی متعهد و متخصص در مباحث علمی است که خوشبختانه ارزیابی مناسبی می‌توان از جهاد دانشگاهی به نسبت دیگر سازمان‌ها داشت و وجود این شاخص‌ها نشان از برخاسته‌شدن این دستگاه از دل انقلاب است.

نماینده مردم لردگان و خانمیرزا در مجلس شورای اسلامی نقش جهاد دانشگاهی را در شناسایی نیازهای جامعه مهم تلقی کرد و ادامه داد: نسبت به جهاد دانشگاهی خوش‌بین هستیم و این نهاد در مباحث نرم‌افزاری و سخت‌افزاری نیز ظرفیت‌ و قابلیت‌های زیادی از خود بروز داده است.

وی ورود جهاد دانشگاهی به مباحث دانش‌بنیان و کارآفرینی را قابل ستایش عنوان کرد و افزود: با افزایش ارتباط میان دانشگاه‌ها و جهاد دانشگاهی، دانشجویان می‌توانند از مهارت‌های جهاد دانشگاهی به‌منظور آمادگی برای ورود به بازار کار استفاده کنند.

بامیری اطمینان و اعتماد مردم نسبت به جهاد دانشگاهی را از مولفه‌های مثبت این نهاد دانست و اضافه کرد: اثربخشی پتانسیل‌های جهاد دانشگاهی در زندگی مردم مشهود است و لازم است اقدامات موثر آن بیشتر به گوش مردم برسد.

وی با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت‌های جهاد دانشگاهی بهره برد، اضافه کرد: آموزش‌هایی که در جهاد دانشگاهی ارائه می‌شوند، مهارتی، کاربردی و در قالب آموزش‌های رسمی هستند.

این نماینده مجلس بیشترین نمود فعالیت‌های جهاد دانشگاهی را در بخش‌های آموزشی و پژوهشی عنوان و اظهار کرد: در سال‌های اخیر گسترش و تنوع مباحث آموزشی بسیار مناسب بوده و لازم است هر استان با توجه به امکانات و ظرفیت‌های مختص خود گستردگی خدمات را افزایش دهد.

کلید واژه ها: 40 سال خودباوری با جهاد دانشگاهی 40 سالگی جهاد دانشگاهی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری نمایندگان مجلس شورای اسلامی نماینده مردم لردگان و خانمیرزا در مجلس شورای اسلامی حسین بامیری