دیدار رئیس جهاد دانشگاهی استان با نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی

۰۵ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۲:۲۷ کد : ۲۲۱۵۵ عمومی تاپ خبر
در دیدار رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری با نماینده منتخب مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی فعالیت های جهاد دانشگاهی استان بررسی شد.
دیدار رئیس جهاد دانشگاهی استان با نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری، رئیس جهاد دانشگاهی استان ظهر روز سه شنبه 4 شهریورماه 99 با حضور در دفتر نماینده مردم شریف بروجن در مجلس شورای اسلامی، به تشریح عملکرد و مشکلات موجود در جهاد دانشگاهی استان پرداخت.
سیروس رضایی در این دیدار مشکلات موجود در جهاد دانشگاهی استان و به خصوص شهرستان بروجن از جمله عدم حمایت از این نهاد انقلابی و مشکلات مالی و زیر ساختی موجود را مطرح و خواستار پیگیری و حمایت مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی شد.
حجت‌الاسلام امیرقلی جعفری نیز در این دیدار با ابراز خرسندی از کارهای صورت گرفته جهاد دانشگاهی در استان و شهرستان بروجن بر تداوم آن و نیز گسترش آن در حوزه های مختلف تاکید کرد.
گفتنی است، مقرر شد در خصوص رفع مشکلات موجود در جهاد دانشگاهی استان ، جلسه ای مشترک با حضور اعضای مجمع نمایندگان استان با رئیس جهاد دانشگاهی کشور برگزار گردد تا بتوان با حمایت مجمع نمایندگان استان گامی در رفع مشکلات جهاد دانشگاهی استان برداشته شود.

کلید واژه ها: جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری نماینده مردم بروجن در مجلس