اخذ موافقت قطعی شعبه سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی در چهارمحال و بختیاری

۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | ۰۸:۳۷ کد : ۲۲۹۱۵ فرهنگی تاپ خبر
شعبه سازمان دانشجویان چهارمحال و بختیاری موفق به اخذ مجوز مواففت قطعی از شورای مرکزی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی شد.
اخذ موافقت قطعی شعبه سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد چهار محال و بختیاری شعبه سازمان دانشجویان چهارمحال و بختیاری در تاریخ 99/6/25 از شورای مرکزی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی مجوز موافقت قطعی فعالیت خود را دریافت نمود.
در متن موافقتنامه آمده بازگشت به درخواست آن واحد مبنی بر دریافت موافقت قطعی شعبه سازمان دانشجویان، پس از طرح در چهل و سومین جلسه شورای مرکزی این سازمان در تاریخ 19 شهریور 1399 و با عنایت به گزارش ارسالی از سوی شعبه، با درخواست صدور مجوز موافقت قطعی شعبه سازمان دانشجویان چهارمحال و بختیاری موافقت گردید.
یادآور می شود سازمان دانشجویان از سازمان های تابعه معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی است و شعب این سازمان با مجوز شورای مرکزی این سازمان، در واحدهای استانی فعالیت می کنند. هدف از تأسیس سازمان دانشجویان، ایجاد زمینه برای کشف، شکوفایی و اعتلای استعدادهای اجتماعی، سیاسی، هنری، علمی و فرهنگی دانشجویان و ارتقای همکاری و مشارکت آنان در زمینه‌های فوق‌الذکر است.
این سازمان، در چشم انداز افق ۱۴۰۴ تشکلی است انقلابی و شناخته شده در میان دانشجویان کشور با هویت اسلامی که با برخورداری از بدنه دانشجویی متعهد، خلاق، دغدغه مند، خود باور و مسئولیت پذیر در کشور، در اعتلای فرهنگ ایران اسلامی و نوآوری، پیشرفت و رفع چالش‌ها و نیازهای علمی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران که به صورت مؤثر در فرآیند جامعه پذیری دانشجویان تلاش و مشارکت خواهد نمود.

کلید واژه ها: جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری معاونت فرهنگی سازمان دالنشجویان