برگزاری چهاردهمین همایش طریق جاوید به میزبانی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری

۱۵ مهر ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۵ کد : ۲۳۵۲۵ فرهنگی تاپ خبر
چهاردهمین همایش طریق جاوید به همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی چهارمحال‌ و بختیاری و مرکز فرهنگی - دانشجویی امام، ولایت فقیه و انقلاب سلامی جهاد دانشگاهی از تاریخ ۱۳ تا ۱۶ مهرماه جاری به صورت مجازی برگزار می‌شود.
برگزاری چهاردهمین همایش طریق جاوید به میزبانی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری، این همایش با دو موضوع «تبیین اندیشه و سیره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی از منظر اندیشمندان ادیان الهی» و «انقلاب اسلامی، قدرت اجتماعی  و فرهنگ با تاکید بر بیانییه گام دوم انقلاب» با سخنرانی اندیشمندانی از آئین مسیحیت، کلیمیان و اهل سنت و شیعه اثنی عشری برگزار می شود و دانشجویان علاقه مند از سراسرکشور می توانند با ثبت نام قبلی در این همایش مجازی شرکت کنند.
به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان، برنامه این همایش به شرح ذیل اعلام شده است:
یکشنبه 13/7/99  ساعت 16 سخنرانی آقای سیدمحمد هاشمی تروجنی، رئیس مرکز فرهنگی دانشجویی امام، ولایت‌فقیه و انقلاب اسلامی؛ 
یکشنبه 13/7/99  ساعت 19:30 سخنرانی  امیر سرتیپ دوم خلبان عباس رمضانی، رزمنده و جانباز دوران دفاع مقدس؛
دوشنبه 14/7/99 ساعت 16 سخنرانی آقای شارلی انویه تکیه؛ نماینده جامعه مسیحیان آشوری و کلدانی در مجلس شورای اسلامی؛ 
دوشنبه 14/7/99 ساعت 19:30 سخنرانی دکتر جهانگیری؛ معاون پژوهشی دانشگاه ادیان؛
سه شنبه 15/7/99 ساعت 19 سخنرانی دکتر بیژن خاکشور کارشناس جامعه کلیمیان ایران و مدرس مذهبی و زبان عبری؛
چهارشنبه 16/7/99  ساعت 16 سخنرانی دکتر عثمان سالاری؛ مدرس برجسته دانشگاه مذاهب اسلامی، مشاور اقلیت های مذهبی مجلس شورای اسلامی و کارشناس مذهبی اهل تسنن.
هنمچنین حسن ختام این همایش، در روز چهارشنبه عصر 16 مهرماه، ارتباط زنده با کربلای معلا و زیارت مجازی در آستانه اربعین حسینی است.
علاقه‌مندان می‌توانند جهت اطلاع و شرکت در همایش طریق جاوید با معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی استان به شماره مجازی 090119719457(در پیام رسان واتساپ) مشخصات خود را ارسال کنند و یا با شماره 03832320323 تماس بگیرند.
یاد آور می شود نشست های مرتبط با این همایش، با همکاری دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات جهاد دانشگاهی، همزمان به صورت زنده از سامانه رویتاب (سامانه یکپارچه مدیریت رویدادهای فرهنگی) معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی پخش می شود و مخاطبان عمومی می توانند با مراجعه به نشانی roytab.ir  این نشست ها را پیگیری و مشاهده کنند.

کلید واژه ها: معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری