تفاهم‌نامه همکاری میان جهاددانشگاهی استان و شهرداری شهرکرد منعقد شد

۲۷ مهر ۱۳۹۹ | ۱۴:۴۳ کد : ۲۳۹۳۱ عمومی تاپ خبر
تفاهم‌نامه‌ همکاری میان جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری و شهرداری شهرکرد به منظور انجام طرح های تحقیقاتی ، علمی و پژوهشی در موضوع مدیریت شهری منعقد شد.
تفاهم‌نامه همکاری میان جهاددانشگاهی استان و شهرداری شهرکرد منعقد شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری، بهادر عبدالغنی ۲۷ مهرماه در دیدار با رئیس جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری و با اشاره به سوابق درخشان و تجارب بسیار خوب جهاد دانشگاهی در مباحث علمی ، پژوهشی و فرهنگی اظهار کرد: تعامل دوطرفه میان شهرداری شهرکرد و جهاد دانشگاهی استان نتایج مطلوبی را در پی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه چهار معاونت و چند سازمان در زیرمجموعه شهرداری شهرکرد فعالیت می‌کند، اظهار کرد: شهرداری از بدو تاسیس همراه مردم بوده است و مجموعه اقدامات شهرداری در زندگی مردم نمود عینی دارد.

شهردار شهرکرد تاکید کرد: درصدد هستیم پروژه‌های عمرانی شهرداری را با استناد به مباحث علمی در شهر شهرکرد اجرایی کنیم، خوراک علمی برای سازمان‌های تحت نظر شهرداری برای انجام اقدامات فرهنگی و عمرانی مورد نیاز است. وی با اشاره به اینکه تدوین برنامه چشم‌انداز ۲۰ ساله و پنج ساله شهرداری شهرکرد در اولویت قرار گرفته است، گفت: برنامه سال ۱۴۰۰ شهرداری شهرکرد در ذیل سند راهبردی پنج ساله شهرداری شهرکرد انجام می‌شود و در حال حاضر برای تدوین این برنامه مشاور طرح انتخاب شده است.

سیروس رضایی رئیس جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری در ادامه این دیدار با بیان اینکه ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه پژوهش، آموزش، اشتغال و فرهنگی در جهاددانشگاهی وجود دارد، اظهار کرد: جهاددانشگاهی با تکیه بر ظرفیت نیروی انسانی جوان و تحصیلکرده می‌تواند در مدیریت شهری موثر باشد.

وی بیان کرد: عموم مردم از فعالیت‌های جهاددانشگاهی در کشور بهره مند می شوند که نمونه بارز آن پژوهشگاه های رویان و ابن سینا که خدمات ارزنده‌ای را به مردم ارائه می‌دهند و همچنین این نهاد در حوزه گیرنده‌ و فرستنده‌های صدا و سیما و در حوزه پزشکی و... تولیدات بسیار ارزنده و موثر به جامعه ارائه نموده است.

رضایی در خصوص آموزش‌های جهاددانشگاهی، یادآور شد: آموزش‌های جهاددانشگاهی از دوره‌های کوتاه مدت تا مقطع دانشگاهی در مراکز آموزشی این نهاد برگزار می‌‎شود و در حال حاضر ۷۰۰ عنوان دوره مورد نیاز جوانان در شش مرکز آموزشی تخصصی کوتاه مدت جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

رئیس جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری با اشاره به ظرفیت های مراکز آموزشی ، پژوهشی و فرهنگی در این نهاد انقلابی گفت: مراکز آموزشی ، فناوری اطلاعات و گردشگری و شعب ستفا ، افکار سنجی و خبرگزاری های ایسنا و ایکنا این نهاد آمادگی دارند در راستای مدیریت شهری شهرکرد به مجموعه شهرداری کمک نماید.

کلید واژه ها: جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری شهرداری شهرکرد انعقاد تفاهم نامه