زمینه های همکاری جهاد دانشگاهی و ثبت اسناد و املاک استان چهارمحال و بختیاری بررسی شد

۰۵ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۱ کد : ۲۴۹۹۹ عمومی تاپ خبر
رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری با مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان با هدف بررسی زمینه های همکاری آموزشی ، پژوهشی و فرهنگی دیدار و گفتگو کرد.
زمینه های همکاری جهاد دانشگاهی و ثبت اسناد و املاک استان چهارمحال و بختیاری بررسی شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری، در این دیدار علی اصغر سلیمان مدیرکل جدید ثبت اسناد و املاک استان ضمن اعلام نیاز به دوره‌های آموزشی کوتاه مدت و بلند مدت موثر و مفید برای حوزه مختلف ثبت اسناد و املاک افزود : جهاد دانشگاهی یکی از نهاد‌های علمی با سابقه و پر افتخار نظام و انقلاب است.
وی اظهار کرد: جهاد دانشگاهی می تواند با اجرای دوره‌های  آموزشی، توانمند‌سازی و مهارت‌افزایی ویژه کارکنان و گروه‌های مرتبط در پیشبرد اهداف این سازمان کمک نماید.
در ادامه رییس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری با اشاره به ظرفیت آموزشی، پژوهشی و فرهنگی این نهاد افزود: توسعه همکاری بین جهاد دانشگاهی و دستگاه‌های اجرایی استان به کیفیت بخشی فعالیت آنها کمک می‌کند.
سیروس رضایی اظهار کرد : با وجود نیروهای توانمند جهاد دانشگاهی و ارتباطات این نهاد انقلابی در سطح ملی روند فعالیت سازمان‌های استان بهینه و نهایتا علمی تر و به خروجی بهتر منتج خواهد شد.
وی افزود: جهاد دانشگاهی با ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بسیار خوب می‌تواند در پیشبرد اهداف ثبت اسناد و املاک موثر و مفید واقع شود.

کلید واژه ها: جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری