زمینه های همکاری جهاد دانشگاهی و دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری بررسی شد

۰۶ دی ۱۳۹۹ | ۲۲:۵۱ کد : ۲۶۲۵۳ عمومی تاپ خبر
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با رئیس جهاد دانشگاهی استان با هدف بررسی زمینه های همکاری آموزشی ، پژوهشی، فرهنگی و اشتغال دیدار و گفتگو کرد.
زمینه های همکاری جهاد دانشگاهی و دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری بررسی شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری، دکتر ابراهیم رحیمی رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان با حضور در جهاد دانشگاهی استان به تشریح حوزه‌های فعالیت دانشگاه آزاد اسلامی بر لروزم همکاری‌های مشترک در حوزه‌های پژوهشی، آموزشی ، فرهنگی و به خصوص اشتغال دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشگاه با استفاده از پتانسیل‌های جهاد دانشگاهی استان تاکید کرد. 

رحیمی ساختار دانشگاه آزاد را ساختاری علمی، پژوهشی با بهره گیری از اساتید مجرب عنوان و افزود: دانشگاه آزاد اسلامی با داشتن 10 هزار دانشجو در 126 رشته تخصصی در مقاطع مختلف با 320 هیئت علمی تمام وقت و 500 نفر هیئت علمی حق التدریس و 400 کارمند و نیز تجهیزات، پتانسیل بالایی برای همکاری با جهاد دانشگاهی دارد. 

در ادامه سیروس رضایی رییس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری با اشاره به فعالیت های جهاد دانشگاهی در دانشگاه‌های استان افزود: جهاد دانشگاهی با فعالیت های فرهنگی و رسانه ای به خصوص در دانشگاهها ، برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت متناسب با نیاز جامعه خصوصاً برای جوانان و دانشجویان و انجام طرح ها و فعالیت های پژوهشی و ورود به حوزه اشتغال و کارآفرینی جوانان فارغ التحصیل کارهای بی نظیر و شاخصی انجام داده است.  

رضایی با اشاره به ظرفیت آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و اشتغال این نهاد افزود: توسعه همکاری بین جهاد دانشگاهی و دستگاه‌های اجرایی استان به خصوص دانشگاه‌ها می‌تواند به کیفیت بخشی فعالیت آنها، انجام پژوهش‌های کاربردی و نیز اشتغال دانش‌آموختگان کمک به سزایی کند.

کلید واژه ها: جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری دانشگاه آزاد اسلامی