آغاز ثبت‌نام ترم زمستان آموزش‌های کوتاه مدت جهاد دانشگاهی استان

۱۳ دی ۱۳۹۹ | ۱۴:۰۱ کد : ۲۶۵۲۲ آموزش و کارآفرینی تاپ خبر
رییس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری از آغاز ثبت نام ترم زمستان آموزش‌های کوتاه مدت جهاد دانشگاهی استان به صورت غیر حضوری خبر داد.
آغاز ثبت‌نام ترم زمستان آموزش‌های کوتاه مدت جهاد دانشگاهی استان

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری، سیروس رضایی آموزش‌های کوتاه مدت را یکی از حوزه‌های تخصصی جهاد دانشگاهی استان در راستای مهارت‌آموزی و توسعه کارآفرینی معرفی کرد و از شروع ثبت نام ترم زمستان آموزش‌های عمومی، تخصصی، تخصصی پیشرفته و اشتغال محور در مراکز آموزشی این نهاد به صورت غیر حضوری خبر داد.
وی با اشاره به شروع انتشار ویروس کرونا در بهمن ماه سال گذشته و تعطیلی آموزش¬های حضوری، نیاز به صدور مجوز از سوی ستاد استانی مبارزه با کرونا و دانشگاه علوم پزشکی استان در خصوص بازگشایی مراکز آموزشی را الزامی دانست و تاکید کرد: جهاد دانشگاهی آمادگی دارد با رعایت کلیه موازین و پروتکل‌های بهداشتی اعم از ثبت نام مراکز و تکمیل فرم خود اظهاری مدیران، مدرسان و پرسنل، در سامانه سلامت وزارت بهداشت، رعایت فاصله اجتماعی و گندزدایی روزانه مراکز اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی به صورت حضوری نماید لذا تا صدور مجوز برگزاری کلاس‌های حضوری، دوره‌ها به صورت مجازی و غیر حضوری همانند ترم‌های گذشته برگزار می‌گردد.

رضایی با اشاره به مزایای آموزش های آنلاین تصریح کرد: با استفاده از جدیدترین ابزارهای ارتباطی، مدرسین و فراگیران از طریق اینترنت و به صورت همزمان با یکدیگر تعامل داشته و فرآیند آموزش و یادگیری را به انجام می‌رسانند. در این شیوه علاوه بر امکان ارائه محتوای دوره‌، فرصت تعاملات زنده و دریافت بازخورد در جلساتی مانند آزمون‌ها و آزمایش‌ها از فراگیران فراهم است. با استفاده از بستر‌های برگزاری کلاس آنلاین، شرکت در کلاس درس برای همه افراد از هر نقطه‌ای بخصوص مناطق محروم امکان‌پذیر است و فراگیران برای حضور در کلاس، تنها به یک کامپیوتر یا موبایل متصل به اینترنت مناسب نیاز دارند.
برای مرتفع نمودن این نیاز سامانه آموزش مجازی جهاد دانشگاهی (امجد) که یک برنامه کاربردی تحت وب می باشد با محیط فارسی و کاربری راحت برای دانشجویان و فراگیران طراحی و اجرا شده است و فراگیران می‌توانند در هر یک از دپارتمان‌های آموزشی، دوره‌های مختلف و متنوع را با استفاده از اساتید مجرب و مدرن‌ترین شیوه‌های آموزشی، آموزش ببینند.

وی با اشاره به طراحی و برگزاری دوره‌های آموزشی: زبان های خارجی(انگلیسی، فرانسه، آلمانی، روسی، عربی، ترکی استانبولی، بورس در سه سطح مقدماتی، تحلیل تکنیکال و تحلیل بنیادی، دستیار دندانپزشک، تکنسین داروخانه، برنامه‌نویسی اندروید، حسابداری، تربیت مربی مهدهای کودک، تربیت معلم مدارس ابتدایی، عکاسی، فتوشاپ عکاسی، تدوین و ادیت فیلم و صدا، دکوراسیون داخلی، دوخت چرم، تربیت راهنمایان ایرانگردی و جهانگردی، کاشت تا فرآوری زعفران، مهم‌ترین رویکرد معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی را برگزاری دوره‌های اشتغال محور برشمرد.

رئیس جهاد دانشگاهی استان گفت: متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پورتال  http://jdchb.ac.ir/ مراجعه و یا به شماره تلفن‌های مراکز آموزشی زیر تماس حاصل نمایند.
- مرکز آموزش شماره 1 شهرکرد: بلوار شریعتی، خیابان شهید رجایی، پلاک 70    تلفن: 33398026 
- مرکز آموزش شماره 2 شهرکرد: خیابان ولیعصر، روبروی بیمه سلامت تلفن: 32242517
- مرکز آموزش بروجن: میدان شهرداری تلفن: 34221230 - 34235080
- مرکز آموزش فارسان: خیابان شهید بهشتی، خیابان اشرفی اصفهانی تلفن: 33225330
- مرکز آموزش سامان: خیابان پاسداران، روبروی داروخانه شبانه روزی، تلفن: 33527464
- مرکز آموزش لردگان: خیابان گلزار شهدا، تلفن: 34446693

کلید واژه ها: جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری معاونت آموزشی آموزش‌های تخصصی کوتاه‌مدت ترم زمستان