حضور مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری

۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۵:۳۴ کد : ۳۰۰۹۲ عمومی تاپ خبر
مهندس مرتضی بلالی مدیر کل ارتباطات و فناوری استان با حضور در جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری با رئیس، معاونان و جمعی از اعضای واحد دیدار گفتگو کرد.
حضور مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری، در این دیدار رئیس جهاد دانشگاهی استان به معرفی و تشریح فعالیت‌های جهاد دانشگاهی استان به خصوص در حوزه فناوری اطلاعات پرداخت.

سیروس رضایی دریافت مجوز اولیه تاسیس مرکز خدمات تخصصی کامپیوتر و فناوری اطلاعات را گامی برای ورود به عرصه تکنولوژی های روز توسط جهاد دانشگاهی استان عنوان و افزود: مرکز خدمات تخصصی کامپیوتر و فناوری اطلاعات جهاد دانشگاهی استان یکی از مراکز تخصصی معاونت پژوهشی جهاد دانشگاهی می باشد که با استفاده از توان و ظرفیت علمی موجود در سطح استان و نیز کشور می تواند فعالیت های خوبی در این زمینه انجام دهد.

مرتضی بلالی نیز در ادامه این دیدار بر همکاری با جهاد دانشگاهی تاکید کرد و حمایت از ایده های جدید و خلاقانه جوانان را از اهداف اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات عنوان و گفت: در خصوص حمایت از ایده های نو و خلاقانه دو سامانه ایران نوآفرین و ایران کارفا معرفی شده است که در حمایت از ایده ها و تلاش در راه اندازی آنان اقدام به پرداخت تسهیلات حمایتی می کنند.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بزرگترین مشکل استان را عدم نیاز سنجی عنوان کرد و گفت: اگر نیاز سنجی در استان و حتی در کشور صورت پذیرد می توان نیمی از مشکلات را حل کرد.

گفتنی است همکاری جهاد دانشگاهی با اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان می تواند منشا اثر بخش در حوزه های کامپیوتر و فناوری اطلاعات در استان باشد.

کلید واژه ها: جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری دیدار فناوری اطلاعات استان