درخشش خبرنگاران ایسنا در جشنواره رسانه‌ای ابوذر

۱۹ خرداد ۱۴۰۰ | ۰۸:۵۱ کد : ۳۱۷۳۳ فرهنگی تاپ خبر
آئین اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر با معرفی نفرات برگزیده در چهارمحال و بختیاری به کار خود پایان داد.
درخشش خبرنگاران ایسنا در جشنواره رسانه‌ای ابوذر

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری، آئین اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر با معرفی نفرات برگزیده در چهارمحال و بختیاری با حضور جمعی از برگزیدگان و مسئولان به‌کار خود پایان داد، آثار سه نفر از خبرنگاران خبرگزاری دانشجویان ایسنا در استان در جشنواره استانی ابوذر در حائز  رتبه‌های برتر شد.

در این جشنواره رسانه‌ای فاطمه خسروی، مریم بیگی و ساناز صیدی حائز رتبه‌های برتر در بخش خبر و مصاحبه شدند.

البرز لله‌گانی رئیس سازمان بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری در این آئین با بیان اینکه در پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر به دو موضوع بیانیه گام دوم انقلاب و شعار سال توجه ویژه‌ای شد، اظهار کرد: آثار رسیده به جشنواره در  ۱۰ محور و ۱۲ قالب بود.

وی افزود: از ۳۷۶ اثر ارسال شده به جشنواره، ۳۸ نفر حائز رتبه اول تا قابل تقدیر شدند و امیدواریم در جشنواره‌های بعد در حوزه‌هایی مانند امیدآفرینی، تروریسم و شعار سال توجه بیشتری شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری در پایان یکی از خرمشهرهای در پیش رو را حضور مردم در پای صندوق‌های رای عنوان و بیان کرد: یکی از عوامل قوام‌یافتگی انقلاب، مردم هستند، به‌همین دلیل نقشه دشمن این است که مردم را از حضور در پای صندوق‌های رای منصرف کنند، بنابراین اصحاب رسانه باید تمام قوای خود را برای مشارکت حداکثری مردم در این دوره از انتخابات به‌کار گیرند.

در ادامه حجت‌الاسلام و المسلمین کریم سرافراز مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در اطلاعات سپاه قمر بنی‌هاشم با بیان اینکه جریان غیر انقلابی در یک چارچوب گفتمانی در حال حرکت است، اظهار کرد: این جریان به دنبال این است که فضای کشور را در مسیر فروپاشی سوق دهد و راه برون‌رفت از مشکلات را مذاکره با غرب معرفی کند.

وی با اشاره به اینکه جریان انقلابی در بعد جهانی در شرایط مناسبی به‌سر می‌برد، افزود: جبهه انقلاب در اوج قرار دارد، اما این تنها کافی نیست، موضوع مهم‌تر، توجه جدی به داخل و ایجاد جهش در محیط درون کشور است و به یک انقلاب درونی نیاز دارد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری ایجاد تحول درون کشور را نیازمند روی کار آمدن یک دولت جوان انقلابی عنوان و بیان کرد: چنین دولتی باید به‌معنای واقعی در عرصه پاسداری از انقلاب سر از پا نشناسد، در این مسیر باید در راستای شکل‌گیری این دولت تمام تلاش خود را به‌کار گیرند.

ابراهیم شریفی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در پایان این آئین با بیان اینکه باید برای جبهه انقلاب وظیفه عمارگونه خود را انجام دهیم، اظهار کرد: امروزه نیاز به مدیران تحول‌آفرین احساس می‌شود و باید این مدیران در امتداد ولایت فقیه حرکت کنند.

وی ادامه داد: ابزار دشمن بسیار متفاوت شده و ماهیت دشمن تغییر کرده است و اگر بصیرت نداشته باشیم، نمی‌توان درست از نادرست تشخیص داد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در پایان با بیان اینکه امید، اعتماد و مشروعیت سه کلیدواژه بسیار مهم در جمهوری اسلامی است، بیان کرد: دشمن در برابر این سه واژه بمباران رسانه‌ای خود را آغاز کرده و تلاشش بر این است که اعتماد مردم را نسبت به نظام سلب کند.

کلید واژه ها: جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری خبرگزاری ایسنا