مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهرکرد:

عملکرد موفق جهاد دانشگاهی در جذب مشارکت‌های دانشجویی

/جهاددانشگاهی، نماد عبور از موانع با باور توان ایرانی/
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ | ۰۸:۵۱ کد : ۳۴۰۱۵ عمومی تاپ خبر
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهرکرد با بیان اینکه جهاددانشگاهی در تعیین سرنوشت کلی نظام موثر است، گفت: جهاد در حوزه جذب مشارکت‎های دانشجویی در جامعه به موفقیت‎های فراوانی دست یافته است.
عملکرد موفق جهاد دانشگاهی در جذب مشارکت‌های دانشجویی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری، سعید صفی در خصوص فعالیت‌های شاخص جهاددانشگاهی در حوزه‌های علمی، پژوهشی، آموزشی و ...، اظهار کرد: همان‌طور که از نام جهاد دانشگاهی مشخص است، باید اقدامات این نهاد برآمده از بطن دانشگاه و به‌صورت کاملا جهادی باشد، خوشبختانه جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری در حوزه‌های ذکر شده تاکنون عملکرد موثری داشته است.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهرکرد با بیان اینکه نیروهای جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری، جوانانی علاقه‌مند به فعالیت در حوزه‌های فرهنگی، پژوهشی، آموزشی و ... هستند، افزود: این نیروها باید از لحاظ علمی و مهارتی تقویت شوند، همچنین آن‌ها دوره‌های تخصصی را بگذرانند تا هدایت صحیح فکری و عملی برای آنان صورت بگیرد و نیروهایی متخصص و متعهد برای آینده تربیت شوند.
وی در خصوص ارتباط جهاد دانشگاهی و دانشگاه، تصریح کرد: نیروهای جهاددانشگاهی از طریق ارتباط‌گیری با روسا، معاونان فرهنگی دانشگاه‌ها و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه مشکلات را بررسی کرده و برای حل آنان، چاره‌اندیشی کنند.
صفی یادآور شد: البته انجام کار، به‌ویژه اگر در راستای اهداف پروردگار باشد، مانع دارد، این موانع با تدبیر، صبر و حوصله حل می‌شوند، باید به مسئله اشراف پیدا کرد، از متخصصان مشورت گرفت و از موانع عبور کرد.
وی با بیان اینکه اولویت‌های کشور در اقتصاد و فرهنگ خلاصه شده است، اظهار کرد: این دو اولویت در مجموعه جهاددانشگاهی می‌تواند به خوبی اثرگذار باشد، رشد اقتصادی و جهش تولید نیازمند نگاه علمی و جهادی بوده که ظرفیت‌های جهاد دانشگاهی در این عرصه بسیار زیاد است.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهرکرد با بیان اینکه جهاددانشگاهی در تعیین سرنوشت کلی نظام موثر است، افزود: جهاد در حوزه جذب مشارکت‎های دانشجویی در جامعه به موفقیت‎های فراوانی دست یافته است.
صفی در پایان و در توصیف عملکرد جهاد دانشگاهی بیان کرد: دانشجویانی که با علاقه‌مندی و استعدادهای اندک وارد پایگاه‎های جهاد دانشگاهی می‎شوند، متخصصان آینده کشور هستند.

کلید واژه ها: جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری چهل و یکمین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی