نماینده مردم بروجن در مجلس:

گام بزرگ جهاددانشگاهی در راستای خودکفایی

/جهاددانشگاهی، نماد عبور از موانع با باور توان ایرانی/
۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۲:۵۱ کد : ۳۴۰۵۰ عمومی تاپ خبر
نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: گام‌های بسیار بزرگی توسط جهاددانشگاهی در جهت سازندگی و خودکفایی ایران در عرصه‌های مختلف و رسیدن ایران به مرزهای دانش برداشته شده است.
گام بزرگ جهاددانشگاهی در راستای خودکفایی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام و المسلمین  امیرقلی جعفری با اشاره به سالروز تاسیس جهاددانشگاهی در ۱۶ مرداد سال ۱۳۵۹، اظهار کرد: فلسفه تشکیل جهاد دانشگاهی استفاده هرچه بیشتر از ظرفیت‌های علمی موجود در دانشگاه بود.
نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی، افزود: استفاده از ظرفیت و پتانسیل‌های موجود در دانشگاه برای حرکت جهادی در جهت سازندگی ایران یکی از اقدامات و ابداعات بسیار خوب حضرت امام خمینی(ره) بود.
وی ادامه داد: در اوایل انقلاب جوان‌هایی که در مراکز علمی مشغول به فعالیت بودند، به میدان آمده و با یک حرکت جهادی علم و عمل را با یکدیگر تلفیق کرده و با یکدیگر درآمیختند که به یک حرکت پویا در ایران تبدیل شد.
جعفری عنوان کرد: جهاددانشگاهی تا به امروز موفقیت‌های بسیار خوبی در زمینه‌های مختلف کسب کرده است، برای مثال پژوهشکده رویان یکی از دستاوردهای مهم این نهاد انقلابی به‌شمار می‌رود.
نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: همچنین  گام‌های بسیار بزرگی توسط جهاددانشگاهی در جهت سازندگی و خودکفایی ایران در عرصه‌های مختلف و رسیدن ایران به مرزهای دانش برداشته شده است و این امید وجود دارد که این نهاد در آینده نیز بالنده‌تر و بهتر برای ساختن ایران تلاش کند.

کلید واژه ها: جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری چهل و یکمین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی