اهدای تندیس فداکاری به خانواده شهید مدافع سلامت از سوی جهاد دانشگاهی چهارمحال‌وبختیاری

/جهاددانشگاهی، نماد عبور از موانع با باور توان ایرانی/
۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۹:۲۷ کد : ۳۴۲۹۳ فرهنگی تاپ خبر
در آستانه چهل و یکمین سالگرد تأسیس جهاد دانشگاهی، ریاست و اعضای این نهاد انقلابی ضمن دیدار با خانواده شهید مدافع سلامت، شهیده رضوان نورمند چالشتری، با اهدای تندیس فداکاری از مقام این شهید مدافع سلامت تجلیل کردند.
اهدای تندیس فداکاری به خانواده شهید مدافع سلامت از سوی جهاد دانشگاهی چهارمحال‌وبختیاری

  به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی چهارمحال‌وبختیاری، امروز ۱۲ مردادماه، در آستانه چهل و یکمین سالگرد تأسیس جهاد دانشگاهی، ریاست و اعضای این نهاد انقلابی ضمن دیدار با خانواده شهیده مدافع سلامت، رضوان نورمند چالشتری، فلوشیپ الکتروفیزیولوژی بالینی قلب و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، با اهدای تندیس فداکاری از مقام این شهید مدافع سلامت تجلیل کردند.

در ابتدای این دیدار، سیروس رضایی، رئیس جهاد دانشگاهی استان با اشاره به اجرای طرح ارزشمند ملی تندیس فداکاری که توسط معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی در سطح کشور مبنی بر اهدای تندیس فداکاری به خانواده های معظم شهداء طراحی شده ، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی استان نیز تا کنون این تندیس را تقدیم دو مدافع سلامت در شهرستان بروجن نموده و امروز نیز در منزل شهیده نورمند چالشتری، ضمن عرض تسلیت و تبریک شهادت، این تندیس تقدیم خانواده معظم این شهید می‌شود.

وی ادامه داد: این شهیده بزرگوار از افتخارات استان و جامعه پزشکی بود که ما نیز به وجود وی که از نیروهای خدوم ، دلسوز و پرتلاش جامعه پزشکی در جبهه مقابله با ویروس کرونا که برای حفظ سلامتی و خدمت به مردم استان ایستادگی و فداکاری کرد و به شهادت رسید، افتخار می‌ نماید.

در ادامه، حجت‌الاسلام والمسلمین سعید صفی، رئیس دفاتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با اشاره به اینکه شهیده نورمند از پزشکان جهادی، بااخلاق، صبور، متواضع و حاذق استان بود، اظهار کرد: در دوران مبارزه با کرونا نیز، این شهید بزرگوار به خدمت جهادی خود به مردم استان ادامه داد و ضایعه از دست دادن این پزشک شهید برای دانشگاهیان سراسر استان و به‌ویژه دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد سنگین بود.

وی ادامه داد: با این حال برای اجر و مزدی که خداوند به این شهید مدافع سلامت و دیگر شهدا ارزانی داشته باید شاکر باشیم و کمال سعادت این است که عمر انسان به شهادت ختم شود، این شهید نیز خدمات شایانی به جامعه داشت و در نهایت نیز به درجه رفیع شهادت نائل شد.

برادر شهیده نورمند نیز در این دیدار، با تقدیر از حضور اعضای جهاد دانشگاهی استان در منزل شهید نورمند، اظهار کرد: غم از دست دادن این شهید برای مادر و دیگر اعضای خانواده بسیار سنگین است اما خدمات وی در عرصه بهداشت و درمان استان چشمگیر بود و فقدان این پزشک سبب محرومیت مردم استان از این خدمات شد.

شهیده نورمند همچنین تالیفات فراوانی از خود به یادگار گذاشته و چندین اثر در دست تالیف داشت که ناتمام ماندند و می‌طلبد که این آثار توسط همکاران شهید تکمیل و چاپ شوند. وی گفت: شهید نورمند همکاری تنگاتنگی با مؤسسات خیریه استان داشت که تا پیش از شهادت وی از این فعالیت‌های نیک‌اندیشانه شهید بی‌اطلاع بودیم.

کلید واژه ها: جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری تندیس فداکاری چهل و یکمین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی