بازدید نماینده مردم اردل، فارسان کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی از نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای جهاددانشگاهی

۰۸ دی ۱۴۰۰ | ۱۴:۲۷ کد : ۳۹۸۰۹ عمومی تاپ خبر
نماینده مردم اردل، فارسان کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی از نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای جهاددانشگاهی واقع در بوستان گفتگوی تهران بازدید کرد.
بازدید نماینده مردم اردل، فارسان کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی از نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای جهاددانشگاهی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری، نماینده مردم اردل، فارسان کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی با حضور در بوستان گفتگوی تهران، ضمن بازدید از نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای جهاددانشگاهی با معاونین و مدیران کل جهاددانشگاهی دیدار و گفتگو کرد.

در این بازدید قدرت الله حمزه از غرفه‌های نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای جهاددانشگاهی در حوزه‌های آموزشی، فرهنگی، پژوهشی و نیز دستاوردها و محصولات فناورانه این نهاد بازدید و در حاشیه این بازدید با معاونین و مدیران کل جهاددانشگاهی در خصوص زمینه های همکاری و استفاده از ظرفیت و توانایی های جهاددانشگاهی گفتگو و نیز بر حمایت خود از طرح های کلان جهاددانشگاهی مرتبط با توسعه استان در مجلس اعلام آمادگی کرد.

 گفتنی است، در این دیدار سیروس رضایی رییس جهاددانشگاهی استان، نماینده مردم اردل، فارسان کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی را همراهی کردند.

کلید واژه ها: جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری نماینده مردم شهرستان‌های اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی نمایشگاه 1400